امام جمعه قوچان:

دولتمردان باید کارنامه عملکرد خود را به مردم نشان دهند

امام جمعه قوچان با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری و فرا رسیدن انتخابات خاطر نشان کرد: هم اکنون که در سال چهارم و پایانی دولت قرار گرفته ایم، دولتمردان می بایست کارنامه عملکرد خود را به مردم نشان دهند
کد خبر: ۸۷۹۶۴۱۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه این هفته قوچان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی، انقلاب سوم ایران اسلامی بود که از نظام در برابر فتنه ها حفاظت کرد.
 
وی با اشاره به حضور گسترده و ۴۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات سال ۸۸ ادامه داد: فتنه ۸۸ مساله ای فی البداهه نبود بلکه از قبل برنامه ریزی شده و پیش از انتخابات سناریوی آن چیده شده بود.
 
وی با بیان اینکه اقدامات سران فتنه کاری نابخشودنی و ظلم به جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: ایمان، اتحاد و بصیرت سه عنصر اصلی این حماسه بود اما برخی از خواص نتوانستند بصیرت پیدا کنند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان تصریح کرد: فتنه ۸۸ گردنه خطرناکی بود که توسط استکبار ایجاد شد اما با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این پیچ تاریخی را پشت سر گذاشتیم.
 
دستجردی با اشاره به حوادث اخیر منطقه گفت: موفقیت ها و بارقه های امید خوبی در منطقه ایجاد شده است و آزادی حلب که مفهومی نظامی، امنیتی، سیاسی و رسانه ای دارد، یکی از این پیروزی های مهم مقاومت در منطقه محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه پیروزی حزب الله در انتخاب رئیس جمهور مد نظر خود نیز یکی دیگر از موفقیت های مقاومت به شمار می آید، تاکید کرد: ما مخالف دیپلماسی و رفت و آمد های بین المللی نیستیم اما می بایست در برابر غرب مراقب بود.
 
خطیب نماز جمعه قوچان با تاکید بر اینکه موضوع مقاومت می بایست در برجام و بدعهدی های طرف مقابل نمایان شود، گفت: دولت و مسئولین بدعهدی و نامردی طرف مقابل را دیدند و هم اکنون می بایست مقاومت و واکنش مناسبی را از خود نشان دهند تا دشمنان به خود اجازه ندهند اقدام دیگری انجام دهد.
 
امام جمعه قوچان با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری و فرا رسیدن انتخابات خاطر نشان کرد: هم اکنون که در سال چهارم و پایانی دولت قرار گرفته ایم، دولتمردان می بایست کارنامه عملکرد خود را به مردم نشان دهند و این آمارها را می بایست با مسایل کف جامعه مقایسه و تطبیق داد و اگر متناقض باشد مردم آن را نخواهند پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها