خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در شاهرود

به همت بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)، کارگاه سبک زندگی اسلامی شهرک امینیان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۸۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه سبک زندگی اسلامی به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) با حضور بیش از 80 نفر از بانوان در مسجد عسکریه شهرک امینیان شاهرود برگزار شد.

در این کارگاه  خدیجه قاسمی استاد حوزه علمیه شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی در تربیت افراد جامعه اظهار کرد: سبک زندگی مهمترین موضوع در جامعه فردی و اجتماعی است چرا که سبک زندگی هدف از تربیت و پرورش و رشد و شکوفایی را بیان می کند و اگر این سبک زندگی اسلامی باشد سبب رشد و تعالی خواهد شد.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ نرم تلاش دارد سبک زندگی غربی را در جامعه ما ترویج نماید تا بتواند به اهداف سوء خود برسد و این فرهنگ منحط که خودشان نیز بدان نیاز رغبتی ندارند را به جوامع دیگر از جمله کشور ما نفوذ دهند.

قاسمی با بیان اینکه باید سبک زندگی اسلامی را حفظ و انتقال دهیم گفت: اسلام دین کامل و قرآن کتاب انسان سازی است و ما همه چیز زندگی را می توانیم از قرآن و سنت خود دریافت نماییم همانطور که امروز کشورهای غربی و بیگانه بسیاری از برنامه های خود را در قالب فرهنگی از اسلام گرفته اند.

وی عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی است چرا که سبک زندگی غربی دعوت به مادیات و انسان محوری و بی بند و باری فردی و اجتماعی در حد بی نهایت دارد اما سبک زندگی اسلامی درست نقطه مقابل این تفکر است.

قاسمی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی برهاسته از یک تفکر الهی و برای رشد انسان به سمت مبداء خلقت و فطرت پاک انسانی است و ما باید بدانیم که هر چه به سمت فطرت خود حرکت کنیم می توانیم بهتر و بیشتر رشد و تعالی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه شاهرود با بیان اینکه سبک زندگی در تمام شئونات فردی و اجتماعی تعریف می شود گفت: امروز دشمنان در جنگ تمام تلاش خود را دارند که با ابزار فرهنگی و هنری و رسانه ای و مجازی بتوانند ما را از مسیری که طی می کنیم باز داشته و به سمت پوچی و بی هویتی فرهنگی سوق دهند.

در این کارگاه آموزشی نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در موضوع تاسیس پایگاه خواهران در این شهرک و اهمیت بسیج مطالبی را بیان نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها