پرویز پرستویی هم بعله!

مرده باد کیهان! زنده‌باد بهائی!

او از فیلمسازان حامی فتنه است که پس از شکست کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 در ایران از کشور خارج شد تا در خارج از ایران فیلم بسازد!
کد خبر: ۸۷۹۶۷۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

پرویز پرستویی ضمن دفاع از کارگردان بهایی به کیهان حمله کرد!

پرویز پرستویی با انتشار یادداشتی به مطلب روزنامه کیهان درباره بهرام بیضایی واکنش نشان داد.

در بخشی از یادداشت پرویز پرستویی خطاب به حسین شریعتمداری (مدیر مسئول و سردبیر روزنامه کیهان) آمده است: شما می‌دانید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ واقعاچگونه به خودتان اجازه می‌دهید که در مورداستاد مسلم عرصه ادبیات و نمایش و مدافع فرهنگ پارسی، استاد بهرام بیضایی حرفی بزنید؟و بنده هم قرار نیست، ایشان را به کسی بشناسانم. چون همه ملت ایران، چه مردم عوام، و چه فرهنگیان و اهل ادب و نمایش، و کسانی که دلشان برای ایران زمین می‌تپد، او را خوب می‌شناسند.

پرویز پرستویی در توجیه دفاع جانانه‌اش ازین بهایی مدعی شد :به شما یادآورمی‌شوم و از یک اثر از ستاد نام می‌برم، فیلمنامه، فیلم سینمایی (روزواقعه) غیر از سینما، یکی از افتخارات صداوسیمای ایران است، که هرساله در ایام دهه محرم، به مناسبت شهادت امام حسین (ع) نشان می‌دهد. از خدای بزرگ خواهانم که سایه استاد بیضایی را از سر فرهنگ و هنر ایران زمین کم نکند.

اظهارات پرستویی در حالی است که بهرام بیضایی همچنین او علاوه بر آثاری چون فیلمنامه روز واقعه «طربنامه» طربنامه را که نمایشی پر از آواز و رقص است نیز در آمریکا روی صحنه برد. او از فیلمسازان حامی فتنه است که پس از شکست کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 در ایران از کشور خارج شد تا در خارج از ایران فیلم بسازد! اشاره به این نکته نیز ضروری است که خبرگزاری فارس در تاریخ 18 بهمن 1391 اطلاعات بهایی بودن این کارگردان فتنه‌گر را منتشر کرده است. فارس نوشته بود بیضایی خود گفته است: «من بهایی هستم و بهایی بودنم را انکار نمی‌کنم!»

ارسال نظرات