گدایی رای برای روحانی با لولویی به نام ترامپ!!!

احتمالا با روي کار آمدن يک رئيس جمهور راديکال در ايران، ترامپ زمينه‌هاي رودر رويي با ايران را بيشتر در تهران دنبال خواهد کرد!
کد خبر: ۸۷۹۶۷۶۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

چند ماه مانده به انتخابات و احتمال شکست حسن روحای در صورت ظهور و حضور رقیب جدی در انتخابات پیش از پیش شده است در این میان انتشار تحلیل‌هایی مبنی بر این که اگر روحانی رای نیاورد ترامپ علیه ایران وارد عمل می‌شود، در روزنامه‌ی خانوادگی آرمان چندان هم تعجب برانگیز نیست !!!!! این روزنامه‌ی زنجیره‌ای حامی دولت در اخرین اقدامات خود برای دفاع از حسن روحانی نظر مهدی مطهرنیا از حامیان دولت را در همین خصوص منتشر کرد وی مدعی است اگر روحانی رای نیاورد ترامپ زمينه‌هاي رودر رويي با ايران را بيشتر در تهران دنبال خواهد!

مطهرنیا گفته است :در خصوص رايزني کشورهاي اروپايي با دولت جديد آمريکا در راستاي حفظ برجام گفت: دولت آمريکا تابع اروپا نيست اما تلاش دارد که متحدان اروپايي خود را نااميد نکند. لذا ترامپ تلاش خواهد کرد گام به گام به گونه اي عمل کند که دلواپسان تهران موجب ايجاد فضاي ضد برجام در ايران با توجه به انتخابات پيش‌رو شوند.!!

وی افزود :بنابراین تا انتخابات رياست جمهوري در ايران ترامپ تلاش خواهد کرد رودر رويي با اتحاديه اروپا را در ادبيات سياسي خود در ارتباط با برجام مديريت کند و پس از انتخابات رياست جمهوري در تهران است که احتمالا با روي کار آمدن يک رئيس جمهور راديکال در ايران، ترامپ زمينه‌هاي رودر رويي با ايران را بيشتر در تهران دنبال خواهد کرد، اما اگر روحاني يا يک رئيس جمهور ميانه‌رو و متمايل به حفظ برجام و ايجاد فضاي مثبت در پياده کردن آن درتهران به قدرت برسد، ترامپ با چالش بيشتري در برابر اروپا در جهت ايجاد همگرايي بر ضد تهران روبه‌رو خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار