خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:

فتنه وجه تمایز و خط قرمز مسئول انقلابی است

فتنه وجه تمایز و خط قرمز مسؤول انقلابی است نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند فتنه‌گران را تطهیر و آنها را به مناسک دولتی بازگردانند، گفت: فتنه وجه تمایز و خط قرمز مسؤول انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۵۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج در قزوین، نیمروز شنبه حجت‌الاسلام محمد پنجی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق شهرستان آبیک در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک که به مناسبت ۹ دی در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: نکته‌ای که می‌توان از حماسه ۹ دی به عنوان آموزه از آن یاد کنیم به خصوص برای مسؤولین این است که نباید از اول با دشمن همراهی کرد زیرا دشمن ما را به دنبال خود می‌کشاند.

وی افزود: مجاهدین خلق نیز با دغدغه اصلاحی وارد کار شدند و گفتند ما می‌خواهیم مصاحبه کنیم و صداوسیما با ما مصاحبه نکردند و رفتند با بی‌بی‌سی مصاحبه کردند و این نقطه شروع بود که دشمن آنها را به سمت خود کشاند.

حجت‌الاسلام پنجی ادامه داد: اگر می‌خواهید دغدغه خود را مطرح کنید به حمدالله همه فضاها فراهم است، فتنه‌گران در سال ۸۸ رفتند با کسانی مباحث را مطرح کردند که قانونی نبود و این نقطه آغازین انحراف آن‌ها بود.

این مسئول با اشاره به اینکه فتنه‌گران با بیگانان و دشمنان دست دادند و دشمنان آنها را به هر سمتی که خودشان خواستند بردند و آنها را به سمت نابودی نظام کشاندند.

پنجی با تأکید بر اینکه مسؤولین باید از فتنه‌ ۸۸ درس بگیرند، متذکر شد: مسؤولین با دشمن در قضیه مذاکرات هسته‌ای همراه شدند و دشمن گفت :ما تحریم‌ها را بر می‌داریم شما هسته‌ای را لغو کنید این به معنی همان همراهی با دشمن است.

وی عنوان کرد: ما باید از شجاعت مردم در ۹ دی، درس بگیریم و حماسه ۹ دی را با شکوه عظیم‌تر برگزار کنیم؛ تا این ارزش و حماسه مردم همچنان عظیم شمرده شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: خیلی‌ها تلاش دارند افراد فعال فتنه را تطهیر کنند و می‌خواهند حصر آنها شکسته شود و ما باید با جلسات روشنگری در تقابل با آنها بیاییم و این خط قرمز را برای تمایز و نیز شاخص بین افراد منحرف حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام پنجی اضافه کرد: دهه بصیرت دهه‌ای که با خروش مردم فهیم و ولایتمدار ایران در ۹ دی ۸۸ شکل گرفت و به همین نام، نیز نامگذاری شد .

این مسئول گفت: نکته‌ای که در خصوص ۹ دی می‌شود عنوان کرد این است که گرچه نظام ما نظام اسلامی است و مردم ما پایبند به اصول ارزش اسلامی هستند اما این پایبندی همزمان با انقلاب کسب نشده است بلکه مردم به اصول پایبند بودند به انقلاب شکل گرفت.

 حجت‌الاسلام پنجی ادامه داد: انقلاب در برهه‌های مختلف چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم با تکیه بر مکتب اسلام توانستند از این آزمون‌ها سربلند بیرون بیایند.

وی مطرح کرد: ۹ دی ماه ایام الله نام گرفت و بصیرتی که در مردم ایران وجود دارد و نیز بصیرت همراه با اهل بیت توانست این یوم‌الله را رقم بزند و ما نمی‌توانیم این دو را از هم جدا درنظر بگیریم.

پنچی متذکر شد: ما کسی را نداریم که علم بصیرت بلد باشد و با اهل بیت رابطه‌ای نداشته باشند و بخواهند ماندگار شوند. هر چقدر ارتباط با اهل بیت قوی‌تر باشد بصیرت بیشتری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس ما غیر متوسلی به اهل بیت نداشتیم هر کسی در ۸ سال دفاع مقدس به خط شده است به دلیل ارتباط قوی با اهل بیت بوده است.

در جنگ نرم نیز به این شکل است هر کس ارتباطش با اهل بیت حفظ شود بصیرتش نیز افزایش می‌یابد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها