خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مردم به پشتوانه رهبری، پشت فتنه را به خاک ساییدند

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: دشمن همیشه به دنبال تغییر نظام بوده و هست و نظام سلطه برای خدشه دار کردن امتیاز مردم سالاری دینی دست به برنامه ریزی و طراحی نقشه های نظام براندازانه بوده و توسط عوامل ذلیل و زبون خواسته تا هدفشان که تخریب مردم و این نظام بوده است را به مقصد برساند.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

علی کوچک خانی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر حجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی یک اقدام بموقع و قدرت نمایی بصیرت مردم شهیدپرور در حمایت  از نظام  جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: فتنه بسیار پیچیده ای که در سال 88 اتفاق افتاد حاصل 15 سال تلاش  نظام سلطه و اپوزیسیون داخلی بود تا به آن وسیله نظام ایران را براندازند.

این مسئول اذعان کرد: پس از انتخابات 88 که مردم مشارکت چشمگیری در  آن داشتند در پی بیان رمز تقلب شروع به آشوب های برنامه ریزی شده کردند که با بصیرت مردم این فتنه مهار شد.

وی یادآور شد: طی 7 ماه مردم  صبر کردند و  انواع توهین‌های ارازل را در مورد خود و نظامی که به آن عقیده داشتند را تحمل نمودند اما کار به جایی کشید که به پایگاه‌های بسیج، به تکیه امام و مسجد توهین کردند و جایی برای مدارا نمانده بود و ماجرا تبدیل به یک اقدام ضد امنیتی شد.

کوچک‌خانی توضیح داد: تمام این اقدامات فاسد به نام مردم و برای مردم بود؛ در همین فضا بود که مردم به صحنه آمدند و در خیابانها، نظرشان را که خلاف نظر فتنه گران بود اعلام کردند و با این اقدام همگانی فتنه به صورت کلی خاموش شد.

این مسئول افزود: دشمن همیشه به دنبال تغییر نظام بوده و هست و نظام سلطه برای خدشه دار کردن امتیاز مردم سالاری دینی دست به برنامه ریزی و طراحی نقشه های  نظام براندازانه بوده و توسط عوامل ذلیل و زبون خواسته تا هدفشان که تخریب مردم و این نظام بوده است را به مقصد برساند.

وی در پاسخ به این سئوال که "اگر حماسه 9 دی رخ نمی داد وضعیت کنونی ایران را چگونه میافتیم؟" گفت: با توجه به ظرفیت های جامعه شیعه ایران نمی‌شود گفت که حتما شبیه سوریه می‌شدیم اما این ناامنی ها ادامه پیدا می‌کرد، چه بسا منجر به جنگ داخلی و دخالت خارجی می‌شد و انقلاب مخملی و اعتراضات مدنی شکل می‌گرفت.

کوچک‌خانی تصریح کرد: حماسه 9 دی جلوی فتنه انگیزی داخلی و دخالت عوامل خارجی را گرفت و نشان داد که ملت ایران تا آخر پای ولایت ایستاده است و همواره به عینه دیدیم که در این 37 سال سه عاملی امداد های غیبی که همیشه پشتیبان ما و ملت ایران اسلامی بودند، مردم آگاه و همیشه در صحنه و رهبری حکیمانه کمک حال این کشور بوده است.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در بخش پایانی این گفت وگو خاطر نشان کرد: مردم نقش رهبری را در مدیریت این فتنه درک کردند، که رهبر با صبوری و محبت این آشوب را سرکوب کردند و با همین سیاست حداکثری خیلی ها را شرمنده کرد و به راه انقلاب برگرداند و بعد از آن نتوانستند ادامه دهند و اعتراضاتشان را کوچک شمرد، اگر رهبر مدارا نمی‌کرد و مدیریت نمی‌کرد این آتش فتنه روز به روز بیشتر می‌شد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها