خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

حماسه 9 دی بیانگر علاقه‌مندی مردم نسبت به انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کرد که مردم به این انقلاب علاقه‌مند هستند و با همه وجود برای حفاظت از آن تلاش می‌کنند و خواستار ریشه کن شدن فتنه‌ها و فتنه‌گران می باشند.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۸۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 9 دی اظهار کرد: فتنه‌گران با طراحی دشمنان انقلاب اسلامی توانستند 8 ماه کشور را دچار آشوب کنند و یک فرصت طلایی را به تهدید تبدیل کنند و در راستای اهداف دشمنان حرکت کردند.

وی ادامه داد: این فتنه باعث شد که مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی بفهمند که انتخابات تنها یک بهانه بوده و هدف اصلی از این فتنه ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.

این مسئول ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9 دی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی بار دیگر سبب واکسینه شدن انقلاب گردید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین افزود: اگر حضور مردم در حماسه 9 دی نبود، این توطئه پیچیده می‌توانست ایران را به سرنوشت امروز سوریه دچار کند و کشور را در وضعیت بسیار آشفته قرار دهد.

حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: بصیرت مردم و روشنگری‌های آیت‌الله خامنه‌ای سبب شد که ایران از این توطئه خطرناک جان سالم به در برد و جلوی جنگ نرم گرفته شود.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای این حماسه مطرح کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کرد که مردم به این انقلاب علاقه‌مند هستند و با همه وجود برای حفاظت از آن تلاش می‌کنندو خواستار ریشه کن شدن فتنه‌ها و فتنه‌گران هستند.

این مسئول اضافه کرد: حماسه 9 دی سبب گردید که دشمنان بفهمند انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های محکمی دارد و نمی‌توانند همچون برخی کشورهای ضعیف با به‌را‌ه اندازی کودتا و جنگ نرم و مخملی سبب سرنگونی آن شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: 9دی سبب گردید چهره واقعی انقلابی نماهایی که تنها ادعای انقلابی بودن داشتند بر همگان آشکار شود.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: 9 دی سبب مردود شدن تعداد زیادی از خواص که در مقابل دشمن تنها سکوت می‌کردند و یا با دشمن هماهنگ بودند گردید و به همگان نشان داد که دشمن هر روز در صدد طراحی نقشه‌ای جدید است و ما نباید هرگز غفلت کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: توصیه های مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در خنثی سازی نقشه ها و توطئه های دشمن همواره نقش مهم و کلیدی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها