مسئول سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام:به کوری چشم دشمنان، اعمال منافقانه آنها ، عاملی برای اتحاد ، انسجام و یک صدایی مردم در دفاع از انقلاب و آرمانهای مقدس و سبب آشکار شدن هرچه بیشتر ماهیت این فرقه غرب زده شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۷۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج،محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام،ضمن گراميداشت حماسه 9 دي سال 1388 ابراز كرد: مردم مسلمان ايران اسلامي،در فتنه سال 88 با درك صحيح زمان و مكان و با هوشياري و بصيرت حماسه‌اي را خلق كردند كه تمام نقشه‌هاي فتنه‌گران داخلي و حاميان خارجي آنها را نقش بر آب كرد.

وي اظهار كرد: نتیجه اقدامات  فتنه گران ،قبل از انتخابات هم پایه ریزی شده بود ،چراكه ضد انقلاب هاي داخلي و خارجي با کمک عناصر بی بصیرت،در لوای مخالفت با نتایج انتخابات،با اصل نظام مقدس جمهوري اسلامی به مخالفت پرداختند.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام،با بيان اينكه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، گمان می کردند که با راه اندازي توطئه و حرمت شکنی می توانند به اهداف شوم خود دست یابند عنوان كرد: به کوری چشم دشمنان، اعمال منافقانه آنها،عاملی برای اتحاد،انسجام و یک صدایی مردم در دفاع از انقلاب و آرمانهای مقدس و سبب آشکار شدن هرچه بیشتر ماهیت فرقه غرب زده شد.

اين مسئول، در بخش ديگري از اظهارات خود به پيام هاي حماسه نهم دي اشاره كرد و اذعان داشت: حمایت از ارزشهای دینی و انقلابي،تجدید پیمان با ولایت و رهبری ،انسجام و تحکیم ملی ونشان دادن الگوی بصیرت و آگاهی از جمله پيام هاي مهم حماسه 9 دي سال 88 بود.

علي پور ، با بيان اينكه مهم ترين عامل سرافرازي ايران اسلامي در حماسه نهم دي ماه سال 1388،بصيرت و آگاهي مردم فهيم و انقلابي كشورمان بود اظهار كرد:پس از انتخابات رياست جمهوري در سال 88، سردمداران غرب از عدم بصیرت و آگاهی برخي از خواص برای رسیدن به منافع خود بهره جستند ،اما شاهد بوديم كه ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه درسی بزرگ از آگاهی و بصیرت را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وي ادامه داد: ملت ایران حضور میلیونی خود ، آن روز حماسي را واجب دانستند و با نمايش اقتدار و عزت ايران اسلامي،برفضای غبارآلود شده کشور ،در آن زمان خط بطلان کشیدند ونشان دادندكه دربرابر كساني که گوشه ي چشمي، به تضعیف ارزشهای دینی و انقلابی نظر دوخته اند ،ساكت نخواهند شد.

وی، عنوان کرد: مردم كشورمان با تاسي از فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)نشان دادند که نمود عینی بصیرت و آگاهی ،اقدام و عمل به موقع است و با سكوت نمی توانند به فتنه های طراحی شده از سوی دشمنان پايان دهند.

علي پور با بيان اينكه نمايش وحدت ملي و تجديد پيمان امت با ولايت مهم ترين دستاورد حضور حماسی مردم درنهم دی ماه سال 88 بود تصريح كرد:خوشبختانه حرکت عظیم مردم در به نمایش گذاشتن بصیرت و آگاهی، هشداري جدي به فریب خوردگان بی بصیرت و عقب نشینی دشمنان نظام را در پي داشت.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، در خصوص اهداف فتنه گران از راه اندازي جريان فتنه سال 88 عنوان كرد: در سال 88 با وجود در پيشرو بودن انتخابات حساس رياست جمهوري ، بسياري از عوامل سرويس هاي اطلاعاتي غرب در داخل ايران جهت براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پوشش هاي مختلف حضور داشتند و از مدت ها قبل با پايه ريزي جريانات فتنه انگيز، تمام كوشش خود را در براندازي نظام جمهوري اسلامي به كار بستند.

وي،باتاسي ازفرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي)تصريح كرد:مردم انقلابي كشورمان درجريان فتنه طراحي شده غرب،با لبيك به فرمان ولايت فقيه وبا يك حركت برخاسته از بصيرت، دشمن‌شناسي و وقت‌شناسي، بصورت خودجوش و مجاهدانه پا به عرصه دفاع از ارزشهاي ديني گذاشتند.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در پايان اظهارات خود با بيان اينكه،حرکت عظیم مردم كشورمان در روز نهم دیماه،اتمام حجت باهمه فتنه گران و سردمداران غربي بود اظهار كرد:حماسه نهم دی، در حمایت از ارزشهای انقلابی و دینی،تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمانها و ارزشهای انقلابی بود که به گفته بسیاری از محافل رسانه ای غرب ، انقلاب و نظام را تا سالها بیمه نمود.  

 

ارسال نظرات