خبرهای داغ:
به ریاست مدیرکل بنیاد قزوین:

نخستین جلسه کمیته ایثارگران دهه‌فجر برگزار شد

نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به ریاست غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر با رویکرد ترویجی و ارزشی برنامه‌ریزی شود تا نتایج برگزاری این برنامه‌ها در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش شهدا و ایثارگران در جامعه موثر باشد.
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین افزود :همچنین باید در ایام دهه‌فجر چندین برنامه فاخر فرهنگی تعریف شود تا بتوانیم با اجرای آنها، حق مطلب را در تبیین نقش شهدا و مردم در پیروزی انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی ادا کنیم.
در ادامه این جلسه، احسان‌اله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برنامه‌های پیشنهادی بنیاد را در ایام‌الله دهه‌فجر تشریح کرد.
از جمله برنامه‌های پیشنهادی بنیاد، حضور پیام‌آوران ایثار در مدارس به منظور بیان خاطرات انقلاب اسلامی، گلباران نمادین محل ورود امام(س) به ایران در گلزار شهدا و برگزاری آئین غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا بود.
همچنین تجلیل از پرستاران شاهد و ایثارگر، شهدای خلبان و ورزشکاران ایثارگر حوزه‌ی باستانی، دیدار از خانواده‌های سیاسی دوران انقلاب و تولید و پخش برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در صدا و سیما از دیگر برنامه‌های پیشنهادی بنیاد بود.
در جلسه فوق، هر یک از مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بودند، برنامه‌های پیشنهادی و نظرات خود را در اجرای برنامه‌های این دهه ارایه کردند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها