خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

ولایتمداری،بصیرت و هوشیاری ملت باطل السحر فتنه 88 است/9دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران در برابر هجمه دشمنان است

حجت الاسلام شریفی گفت: عمل باطل السحر فتنه سال 88 دشمنان ولایتمداری،بصیرت و هوشیاری ملت در مواجهه با فتنه بود و حضور میلیونی در 9 دی غبارها را کنار زد و و این روز را مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران به جهانیان و به خصوص دشمنان ارائه کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۳۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حماسه نه دی ملت ایران در سال 88 و بیان اینکه فتنه وقتی رخ می دهد که شبهات زیاد شود و فضا غبارآلود گردد اظهار کرد: فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صدر در صد باطل مطرح کنندو برای فریب مردم و هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیان بصیرت می فرماید( یک ملتی که بصیرت دارد، مجموعه جوانان یک کشور وقتی بصیرت دارند،آگاهانه حرکت می کنند و قدم بر میدارند،همه تیغ های دشمن در مقابل آنها کُند می شود، بصیرت این است)

شریفی خاطر نشان کرد: در زندگی پیچیده امروز و با این همه تهدیدات مختلف دشمنان بدون بصیرت نمی توان حرکت کرد و بصیرت در هدف و وسیله و شناخت دشمن و موانع راه می تواند خود را در مسیر درست قرار دهید.

وی تصریح کرد: رهبری بصیرت را چراغ مه شکن در مه غلیظ و فضای نامشخص بیان می کنند و خصوصیت مهم جامعه در برابر این موضوع را هوشیاری و موقع سنجی و لحظه را حساب آوردن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود بیان کرد: فتنه گر و دشمن همیشه هست و یک ملت وقتی بیدار است و ایمان دارد و زنده است و رویش دارد می تواند به آسانی با این ها روبرو شود و ایستادگی کند.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر ( هوشیاری و موقع سنجی لحظه ای) اظهار کرد: مردم باید همیشه آماده باشند که با این ویژگی ها توطئه دشمنان خنثی شود و این واکنش باید بصورت لحظه ای باشد.

شریفی اضافه کرد: در فتنه 88 حمله به یکی از پایه های اقتدار نظام یعنی اعتماد عمومی از طریق ایجاد شبهه تقلب رخ داد و همه براندازان و معاندان داخل و خارج دست در دست هم داده بودند تا انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

وی با اشاره به دو عنصر دین و مردم در واقعه نه دی گفت: رهبری نیز در بیانات خود این دو عنصر را موردتوجه و تاکید قرار می دهند و با مقایسه با پیروزی مردم در 22 بهمن 57 تاکید دارند که روح حاکم بر مردم در حماسه نه دی همان روح حاکم بر مردم در 22 بهمن 57 که همان ایمان و معنویت بود هست که معجزه گری کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تاکید کرد: مردم ما در 9 دی ماه سال 88 وظیفه دینی خود را به ریختن به خیابان ها نشان دادند و به دشمن فهماندند پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند و و از این امتحان که فتنه بود سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: عمل باطل السحر فتنه سال 88 دشمنان ولایتمداری،بصیرت و هوشیاری ملت در مواجهه با فتنه بود و حضور میلیونی در 9 دی غبارها را کنار زد و و این روز را مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران به جهانیان و به خصوص دشمنان ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها