خبرهای داغ:
سردار طهماسبی در دامغان:

آمریکایی‌ها در فتنه 88 دچار اشتباه استراتژیک شدند/ امروز با فتنه‌ای پیچیده‌تر مواجهیم

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان دسیسه‌گرشان در جریان فتنه 88 دچار اشتباه استراتژیک شدند، آنها تصور کردند اغتشاش‌گران نماینده همه ملت ایران هستند، پس چهره واقعی خود را در حمایت از آنها نشان دادند و آنگاه سیل خروشان بصیرت مردم در حماسه 9 دی آرزوهای آنها را نابود کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۲۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار مهران طهماسبی در آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه سالروز خلق حماسه‌ای از جنس بصیرت و ولایتمداری با گامهای پراراده و مشتهای گره‌کرده ملت آگاه ایران اسلامی که به همت حوزه مقاومت بسیج المهدی، پایگاه مقاومت بسیج ولایت و کانون بسیج حقوق‌دانان شهرستان دامغان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز با فتنه‌ای پیچیده‌تر و سخت‌تر از فتنه 88 روبرو هستیم باید هوشیار باشیم و به دور از شعار زدگی در مقابل دشمن بایستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی نام گرفت، افزود: حماسه ۹ دی روز پایداری بر ارزش های الهی بوده که ملت عاشورایی با حضور در این حماسه دین خودشان را به حضرت سیدالشهدا (ع)، ولایت فقیه و رهبری در عمل به نمایش گذاشتند. 

طهماسبی با بیان اینکه حماسه عظیم ۹ دی در سال ۸۸ روح دیگری به انقلاب اسلامی ایران و کشور داد، خاطرنشان کرد: از سویی دیگر حماسه عظیم ۹ دی آزمونی بود که ملت دوستدار اهل بیت (ع) و ولایت فقیه به صورت خودجوش وارد میدان شدند. 

 

وی با اشاره به اینکه بسیجی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه بن بست ندارد، اظهار داشت : همه ما باید محکم روی دستاوردهای نظام، امام (ره) و رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی بایستیم و از آن به خوبی دفاع کنیم. 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: ما میراث دار خون پاک ۳۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده هستیم و نباید به دشمنان باج دهیم و از اصول و آرمان های خود کوتاه بیائیم، بلکه باید در راه حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم. 

طهماسبی با بیان اینکه هدف از مذاکرات برداشتن تحریم های ظالمانه بود، افزود: چهار سال خودمان را سرگرم و معطل مذاکرات کردیم و در آخر با بد عهدی های همیشگی آمریکا مواجه شدیم و این را از روز اول می دانستیم ولی عده ای افراد به این مطلب واقف نبودند و خود را سرگرم این بازی کردند که در نتیجه هیچ سود و عایدی برای کشور نداشت.

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج آمریکا را نماد فتنه و عاملی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:دولتمردان آمریکا هرگز نمی خواهند ملت ایران رشد و توسعه پیدا کنند. 

وی با تاکید بر اینکه مذاکره نباید از روی تحقیر و ذلت باشد و بلکه در بحث مذاکرات باید از روی قدرت با طرف مقابل حرف زد، افزود: ما با این نوع مذاکره مخالف هستیم. 

طهماسبی با بیان اینکه فتنه امروزی از فتنه سال ۸۸ پیچیده تراست، گفت: همه باید بصیرت و هوشیاریمان را بالا ببریم و نگذاریم دشمن از راه های مختلف به کشور نفوذ پیدا کند و باید با نفوذ دشمن مقابله کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها