خبرهای داغ:
به مناسبت حماسه نه دی

برگزاری نشست بصیرتی کانون بازنشستگان سپاه شاهرود+تصاویر

در گرامیداشت حماسه نه دی، نشست بصیرتی کانون بازنشستگان سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت حماسه نه دی، نشست بصیرتی کانون بازنشستگان سپاه شاهرود با حضور بازنشستگان سپاه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این نشست عموزاده کارشناس سیاسی سپاه استان سمنان در سخنانی با گرامیداشت یوم الله 9 دی در ابتدا به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و در ادامه با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شکست در جنگ سخت پس از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران به مقابله نرم روی آورده و در سالهای 78 و 88 نتایج این جنگ را با ایجاد فتنه و آشوب در داخل کشور ارزیابی کردند.

وی افزود: در فتنه های ایجاد شده در کشور دشمن به دنبال عمود خیمه نظام یعنی ولایت فقیه و اسلام بود و با آزمودن مردم در این دو موضوع تلاش کرد درصد نفوذ و ضریب کار خود را محک بزند که به فضل الهی و بصیرت مردم شکست سنگینی خورد اما دست بردار نیست.

عموزاده تصریح کرد: دشمنان ما در همه حال در حال فتنه و توطئه هستند و دست بردار از این امر نیستند تا ما را به سلطه پذیری از خود تسلیم کنند و به قلا از انقلاب باز گردانند.

وی ادامه داد: امروز بصیرت و تبعیت از ولایت مهمترین موضوع است چرا که ما در طول عصرها شاهد هستیم اگر بصیرت و ولایت مداری نباشد حتی اگر جزو اصحاب درجه اول سپاه اسلام باشی باز می لغزی و عاقبت به شر خواهی شد پس داشتن سابقه مبارزه و جانبازی و ایثار نمی تواند انسان را در لغزش ها محافظت کند و آنچه مهم است بصیرت و ولایتمداری است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها