خبرهای داغ:
برنامه مفرحی دیگر در سیمای قزوین:

تعطیلی با نشاط در صبح جمعه سیمای قزوین

سیمای مرکز قزوین در برنامه صبح جمعه تعطیلی با نشاطی را برای مخاطبان رقم می زند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در خصوص رنامه صبح جمعه، تعطیلی با نشاط اظهار کرد: این برنامه با هدف ایجاد روحیه  شادی و نشاط در مخاطبان و پر کردن روز تعطیل با نشاط و شادابی از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی افزود: بخشهای این برنامه عبارتند از لباهنگ، ما و مردم یهویی، صبح جمعه ای، نمایش، هرچی دلت میخواد بگو، نماهنگ و پخش موسیقی زنده که با فکر و پر محتوا تهیه شده است.

اکبری خاطر نشان کرد: در بخش لباهنگ مخاطبان به استودیو دعوت می شوند و چند آهنگ برای آنان پخش می شود که این افراد باید آهنگ های پخش شده را با لب و دهان تقلید نمایند و امتیاز آنان هم بوسیله ی مخاطبان به برنامه پیامک می شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: از دیگر بخش های جذاب این برنامه بخش «هرچی دلت میخواد بگو» است که دراین بخش گزارشگر برنامه یک شیئی را در دست می گیرد و از مردم می خواهد که درباره این شیئ هرچیز که دلشان می خواهد بگویند!

وی تصریح کرد: این برنامه سعی شده با تنوع و سرشار از نشاط باشد تا مخاطبان روز تعطیل خود را با نشاط سپری نمایند؛ براین اساس مخاطبان با پیامک گزارشگران ما را دعوت می کنند تا به منزل آنان بروند و از خانواده ی آنان گزارش بگیرند.

وی اذعان کرد: عروسک گل عمو و مجری برنامه هم  در استودیو مباحث فرهنگی و مسائل اجتماعی را برای مخاطبان در قالب گفتمان مطرح می کنند.

اکبری ادامه داد: برنامه ی صبح جمعه به تهیه کنندگی عباس تورج فرد به مدت 75 دقیقه صبح های جمعه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها