خبرهای داغ:
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

ایثارگران برای دریافت وام مسکن به بانک‌ها معرفی می‌شوند

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: معرفی جامعه ایثارگران به بانک‌ها برای دریافت وام مسکن براساس قوانین و اولویت‌بندی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۱۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا علی‌اکبربیک، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جلسه کارکنان مسکن بنیاد استان با بیان اینکه برون‌سپاری و الکترونیکی کردن ارایه‌ی خدمات در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: اکنون هر ایثارگری که متقاضی وام مسکن است باید به صورت الکترونیکی درخواست خود را به بنیاد ارایه بدهد.
وی تسهیل در ارایه‌ی خدمات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش رضایتمندی را از مهمترین اهداف الکترونیکی کردن ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران عنوان کرد.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به شیوه‌ی جدید ثبت‌نام جامعه ایثارگران در دریافت وام مسکن گفت: کارکنان حوزه‌ی مسکن باید متقاضیان این وام را توجیه کنند تا بتوانند راحت‌تر ثبت‌نام خود را انجام بدهند.
علی‌اکبربیک با اشاره به تغییرات شیوه‌نامه پرداخت وام مسکن افزود: امسال خانواده‌هایی که طی سال‌های گذشته تسهیلاتی از بنیاد دریافت کرده باشند نمی‌توانند از وام فوق استفاده کنند.
این مسوول ادامه داد: در تحقق این موضوع ممکن است با مخالفت‌هایی از سوی جامعه ایثارگران مواجه باشیم ولی کارکنان بایستی با صبوری و بردباری آنها را توجیه کنند.
وی با بیان اینکه کارکنان بنیاد در معرفی جامعه ایثارگران به بانک‌ها برای دریافت وام مسکن باید براساس قوانین و اولویت‌بندی عمل کنند، گفت: آنها بایستی در رعایت قوانین اهتمام داشته باشند تا مورد مواخذه قرار نگیرند.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارکنان در معرفی ایثارگران به بانک‌ها برای دریافت وام مسکن بایستی پرونده‌های متقاضیان را بررسی کنند تا مطمئن شوند آنها در گذشته از تسهیلاتی استفاده نکرده باشند.
گفتنی است: جلسه فوق به منظور توجیه کردن کارکنان حوزه‌ی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارایه‌ی معرفی‌نامه ایثارگران برای دریافت وام مسکن به بانک‌ها و آشنایی بیشتر کارمندان با شیوه‌نامه جدید ثبت‌نام تسهیلات مسکن برگزار شد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها