خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:

بسیج در مسیر عدالت‌خواهی و حق‌محوری حرکت می‌کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه تلاش دشمن در عصر حاضر برای نفوذ فرهنگی در جامعه و جنگ نرم است، گفت: بسیج در مسیر اسلام راستین، عدالت‌خواهی و حق‌محوری حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۸۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در آیین معارفه فرمانده پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود با اشاره به تفکر و فرهنگ بسیجی اظهار کرد: در فتنه 88 نخستین گروهی که در برابر این فتنه ایستاد، بسیج بود و این نشان‌دهنده بصیرت، زمان‌سنجی و اقدام به‌هنگام بسیج در مقابل توطئه‌هاست.

وی با بیان اینکه بسیج تفکر ناب برگرفته از ولایت و اسلام است، تصریح کرد: ولایت قطب‌نامه بسیج است و در مسیر اسلام راستین، عدالت‌خواهی و حق‌محوری حرکت کرده و در این مسیر راه را گم نمی‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در عصر حاضر برای نفوذ فرهنگی در جامعه و جنگ نرم است و فتنه 88 ازاین‌دست بود که با درایت رهبری و پشتیبانی و حضور مردم با بصیرت و ولایت‌مدار خنثی شد؛ اما فتنه‌ها همچنان پابرجاست.

یارمحمدی تصریح کرد: در بسیج همه در یک سطح برای حفظ و حراست از اهداف نظام و ارزش‌ها حرکت می‌کنند و این تغییرات برای ایجاد شورونشاط بیشتر در بدنه بسیج و استفاده از تجربیات افراد است.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماروسی فرمانده سابق پایگاه رسول اکرم (ص) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه در دوران تصدی خود پرداخت و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

همچنین از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماروسی با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد و سلطانی به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود معرفی شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها