خبرهای داغ:
در گرامیداشت عملیات های کربلای 4 و 5 و شهدای منطقه هفت تپه گردهمایی اعضا انجن راویان دفاع مقدس شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۹۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 بویژه شهدای منطقه هفت تپه گردهمایی اعضاء انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود با حضور فرمانده سپاه و مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این جلسه علیرضا غضنفری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای 4 به بیان خاطراتی از شهیدان محمد و حسین ابراهیمی که در منطقه هفت تپه و عملیات کربلای 5 شهید شده اند خاطراتی را بیان کرد.

ایوب حسین پور از راویان دفاع مقدس شاهرود نیز در این جلسه با یاد کردن از سردار شهید عبدالله عرب نجفی با اشاره به اینکه رزمندگان شاهرود در هفت تپه مقر آشپزخانه تیپ 12 قائم فعالیت داشتند افزود» باید تلاش کنیم واقعیت های این محل و رزمندگان و شهدای این موقعیت برای نسل های بعد روشن شود که در یک لحظه 40 نفر از بچه های این شهرستان در این محل بصورت فجیهی شهید می شوند و تاکنون بی نام نشان هستند.

حسین عامریون از روایان دفاع مقدس شاهرود در این جلسه با بیان اینکه امام راحل در کلامی فرمود که ای کسانی که 50 سال عبادت کردید یک بار وصیت نامه شهدا را هم بخوانید گفت: این کلام امام یعنی بیایید ببینید آنها که ره صد ساله را یک شبه رفتند چگونه به این مهم رسیدند و راه اینها را ادامه دهید.

وی با اشاره به یک طرح تحقیقاتی که انجام داده افزود: ما در یک طرح تحقیقاتی به دیدگاه جامعه از شهدا پرداختیم و این را در قالب یک طرح اجرایی برای بیان در اجتماعات و جلسات آماده کردیم و امروز ما باید شاخص های شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

عامریون تصریح کرد: متاسفانه ما امروز بر ولایتمداری شهدا تاکید می کنیم اما خودمان نگاه شهدا را نداریم و آنچه خود با نگاه حزبی و جناحی از سخنان رهبری انقلاب تجزیه و تحلیل می کنیم استفاده می نماییم.

وی تاکید کرد: نسل جوان را باید دریابیم این نسل تشنه آموختن است و باید فرهنگ دفاع مقدس را به آنها انتقال دهیم و رزمندگان باید با این نسل ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها