امام جمعه تربت حیدریه در گردهمایی بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه:

تا زمانی که سبک زندگی اسلامی را درک نکنیم محدوده رفاه و مرز اسراف را نمی شناسیم

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: تا زمانی که سبک زندگی اسلامی را درک نکنیم محدوده رفاه و مرز اسراف را نمی شناسیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۳۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در همایش بصیرتی کارکنان سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: امام خمینی (ره) ایدئولوژی جدیدی را در عصر قدرتهای شرقی و غربی به دنیا معرفی کرد که این ایدئولوژی بر اساس مکتب اسلام و اهل بیت و با هدف تشکیل حکومت اسلامی پایه گذاری شد.
 
وی از عزم و اراده جدی امام و مردم در پایه گذاری این انقلاب یاد کرد و افزود: اگر همت و عزم امام و مردم نبود، همان سالهای ابتدائی انقلاب کار نظام تمام بود، زیرا همه دنیا با تمام امکانات و تجهیزات آمده بودند تا این انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
 
عصمتی تاکید کرد: قدم اول در موفقیت همه کارها و حتی سیر و سلوک، عزم جدی و همت است و چه بسا بسیاری از اوقات همه امکانات و تجهیزات فراهم شده اما اراده ها سست و رغبتی برای موفقیت نیست.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: مردم ایران اسلامی تاکنون با هدایت های امام و رهبری انقلاب را به این مرحله از عزت و اقتدار رسانده و بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان اسلام از این انقلاب به نیکی یاده کرده و از آن الگوبرداری می کنند.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود نصیحت های مفید و ارزنده را لازمه زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی انسانها برشمرد و افزود: نصیحت های مثمر ثمر مستلزم شناخت سبک زندگی است تا تامین رفاه مادی و معنوی نسبی برای مردم محقق شود.
 
امام جمعه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: تا زمانی که سبک زندگی اسلامی را درک نکنیم محدوده رفاه و مرز اسراف را نمی شناسیم، لذا نصیحت نافع باید در محدوده سبک زندگی اسلامی تعریف شود تا بتوان به وظیفه خود عمل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار