جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی:

سپاه بیش از 60 میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد هزینه کرده است

جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی اظهار داشت: اعتبار برنامه پنج‌ساله حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و نیاز است برای تحقق این برنامه استمرار تلاش‌های انجام‌شده را شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۱۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی اکبر افراسیابی در بازدید از پروژه های حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ مهدکودک در حاشیه شهر داریم که بخشی را مدیریت می‌کنیم و بخش دیگری را خود سپاه مدیریت می‌کند.

وی افزود: حدود ۲۰۰ مسجد را بازسازی و مرمت کردیم و نیز ۲۰۰ خانه معسر را  با همت بسیج سازندگی خراسان رضوی بازسازی و مرمت کرده‌ایم.

جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی ادامه داد: در دو سال گذشته بیش از ۴۰۰ پایگاه بسیج، دو ناحیه و ۱۰ حوزه و بیش از سی سوله ورزشی در حاشیه شهر مشهد ساخته‌شده است.

وی ادامه داد: سپاه در بخش‌های عمرانی خدمات زیادی را به حاشیه شهر مشهد داده است و البته در بخش‌های غیر عمرانی بسته‌های معیشتی، غذایی، ورزشی و کمک‌آموزشی توزیع‌شده است.

سرهنگ افراسیابی بیان داشت: از سال ۹۳ بیش از ۶۰ میلیارد تومان سپاه در حاشیه شهر مشهد هزینه شده است و البته برنامه ششم را هم تنظیم کرده‌ایم که اعتبار قابل‌توجهی برای آن دیده‌شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی در انتها گفت: اعتبار برنامه پنج‌ساله حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و نیاز است برای تحقق این برنامه استمرار تلاش‌های انجام‌شده را شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار