روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت گفت:

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت

اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» ۱۸ دی‌ماه سال جاری همزمان با خجسته زادروز امام حسن عسکری(ع) در سالن ایران مؤسسه فرهنگی، هنری صبا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۵۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره هنر مقاومت روز شنبه ۱۸دی ماه ۱۳۹۵ و همزمان با خجسته زادروز امام حسن عسگری(ع) در سالن ایران مؤسسه هنرهای معاصر صبا برگزار می شود.

محمد حبیبی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره تصریح کرد: داوری آثار این دوره از جشنواره درهر پنج بخش حجم، نقاشی، پوستر، کارتون و کاریکاتور و درسه مرحله به پایان رسید که در نخستین مرحله هیئت داوران، آثار را براساس تصاویر ارسالی آنها توسط هنرمندان مورد ارزیابی قرار دادند و در مرحله دوم با بررسی اصل اثر، آثار منتخب را برای نمایش در فضای نمایشگاهی به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

وی ادامه داد: مرحله سوم داوری آثار به اعلام اسامی آثار برگزیده برای تقدیر در مراسم اختتامیه منتج شد که در فضای نمایشگاهی و از میان آثار به نمایش درآمده صورت گرفت و در هر بخش از جشنواره، رتبه‌های نخست تا سوم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. در این میان تنها در بخش نقاشی از ۶ هنرمند بدون ترتیب تقدیر به عمل می آید و جوایز به شکل یکسان به این هنرمندان ارائه خواهد شد.

در این مراسم از کاتالوگ جشنواره رونمایی خواهد شد. این کتاب در قطع رحلی همچون کاتالوگ های قبلی این جشنواره است و به تمام کسانی که آثارشان در نمایشگاه راه یافته است، یک جلد اهدا خواهد شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در پایان گفت: ساعت ۱۷.۳۰ روز یاد شده مراسم اختتامیه در سالن ایران موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.
ورود برای همگان آزاد است.
 بخش هایی از این برنامه به شکل زنده از شبکه افق پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره جهانی «هنر مقاومت» به دبیرکلی حبیب‌الله صادقی برگزار شد.

مركز فرهنگي – هنري صبا در خیابان ولی عصر (عج)، خيابان طالقاني، خيابان شهيد برادران مظفر پلاك ۱۲۵ و در ورودي ديگر آن به نام نگارخانه خيال در خيابان ولي عصر(عج)، تقاطع طالقانی، شماره ۱۵۵۲ قرار گرفته است.


ارسال نظرات