مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد خبر داد

اختتامیه جشنواره نواهای ضد آمریکایی در بهمن ماه

مدیر فرهنگسرای انقلاب مشهد بیان کرد: اختتامیه جشنواره نواهای ضد آمریکایی با حضور شرکت کنندگان در بهمن ماه جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۷۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد تقوی با اشاره به برگزاری جشنواره نواهای ضد آمریکایی همزمان با ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: این جشنواره در ۳ بخش مداحی، تک خوانی و ابتکاری با حضور نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله برگزار شد.

 وی درخصوص نحوه برگزاری و ارسال آثار به جشنواره، افزود: شرکت کنندگان باید یکی از نواهای معرفی شده را انتخاب کرده و بر اساس آن اثر خود را به وسیله ربات تلگرامی یا حضور نمایندگان فرهنگسرا در مدارس به دبیرخانه ارسال می‌کردند.
 
مدیر فرهنگسرای انقلاب با اعلام اینکه از مجموع ۳۰۰۰ اثر، پس از داوری غیر حضوری، ۲۲۰ اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، عنوان کرد: از این تعداد بعد از داوری حضوری، ۶۰اثر به مرحله نهایی جشنواره رسیدند.

تقوی یادآور شد: دو روز گذشته صاحب این ۶۰ اثر به همراه خانواده ‌های خود در فرهنگسرای انقلاب حضور پیدا کرده و رقابت خود را در مرحله نهایی آغاز کردند که ۵۰ اثر برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

 مدیر فرهنگسرای انقلاب درخصوص جوایز این جشنواره، گفت: در مراسم اختتامیه که در تاریخ ۷ بهمن در تالار شهر برگزار خواهد شد، نفرات اول تا چهارم این جشنواره کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی دریافت کرده و اثر آنان به صورت صوتی و تصویری تولید خواهد شد.

تقوی ادامه داد: نفرات پنجم تا دهم کارت هدیه ۵۰۰ تومانی دریافت و اثر صوتی آنان تولید می‌شود، به نفرات ۱۱تا ۳۰، دویست هزار تومان جایزه نقدی و به نفرات۳۰تا ۵۰ نیز ۱۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها