خبرهای داغ:
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

فراخوان فعالان جبهه مجازی استان قزوین برگزار می‌شود

به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا، فراخوان فعالان جبهه مجازی استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، فراخوان سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت با موضوع شناسایی و تجلیل از مدیران کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام  فعال در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، تلاش برای حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت و تجلیل از فعالان و افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن از جمله اهداف این جشنواره است.
فعالان جبهه مجازی استان قزوین تا هفدهم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا در جشنواره یاد شده شرکت کنند، همچنین انتخاب و داوری آثار تا 10 اسفند ماه انجام می‌شود، افتتاح نمایشگاه از آثار برگزیده در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام، 15 اسفند ماه و مراسم اهدای جوایز و تکریم برگزیدگان، 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
تکریم و تجلیل از 3 نویسنده  فعال در کانال‌های تلگرامی، تجلیل از 3 نفر فعال در  اینستاگرام و تجلیل از نویسنده 3 مطلب و یا عکس، برحسب میزان بازدیدکننده در اپلیکیشن‌های تلگرام و اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از بخش‌های این جشنوارهاست.
به برگزیدگان اول تا سوم، مدیران کانال تلگرام و صفحات اینستاگرام در حوزه ایثار و شهادت، تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و جوایز ویژه و نفرات چهارم تا هفتم نیز تندیس جشنواره به همراه لوح افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.
فعالان جبهه مجازی استان قزوین جهت ثبت‌نام در جشنواره به صورت اینترنتی از سایت ایثار و پایگاه خبری حیات اقدام کنند، شرکت در جشنواره و بخش مسابقه به صورت آزاد و تنها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد و هر شرکت کننده مجاز است تنها یک کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرام را معرفی نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها