خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین:

از 2906 خانواده ایثارگر در سال جاری تجلیل شد

در 9 ماه سال جاری، از دو هزار و 906 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۵۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

حسن اصلی‌تبریزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین اظهار کرد: تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی و رفع مشکلات از جمله مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: طی 9 ماه سال جاری، دو هزار و 906 دیدار از والدین شهدا، به ویژه صعب‌العلاج، همسران شاهد، جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان شهرستان قزوین صورت گرفته است.
تبریزی با اشاره به آمار دیدار از جامعه ایثارگران گفت: دیدار از والدین شهدا، 936 مورد، همسر و فرزند شهید، 413 مورد، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنها، 983 مورد، مهاجرین شاهد و ایثارگر خارج استانی 19 مورد و مهاجرین شاهد و ایثارگر داخلی استانی 16 مورد بوده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین توضیح داد: بیش از 310 دیدار از خانواده‌های شهدا نیز توسط مسوولان ادارات شهرستان قزوین انجام شده است.
این مسوول اذعان کرد: همچنین در سفرهای شهرستانی مدیرکل و معاونین ستادی به بنیاد قزوین طی 10 سفر با مشارکت کارکنان این شهرستان از 229 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار صورت گرفته است.
وی بیان کرد: این دیدارها به ویژه در منطقه الموت غربی و شرقی، منطقه طارم، شهر اقبالیه و روستاهای شهرستان قزوین صورت گرفته که از آمار یاد شده، 28 دیدار توسط غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین انجام شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها