خبرهای داغ:

در گذشت یکی از خدمتگذاران قرآنی شاهرود

حاجیه خانم مرحومه سکینه رضایی یکی از مدیران شعبات موسسه فرهنگی قرآن وعترت بین الحرمین شاهرود دار فانی را وداع نمودند.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۸۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ، حاجیه خانم سکینه رضایی که نزدیک به نیم قرن در جهت ترویج فرهنگ اسلامی قرآن و عترت عمر خود را صرف نمودند در دهم دی ماه امسال دیده بر این جهان بستند.

این استاد بزرگوار که در جهت آموزش قرآن و احکام خدمات فراوانی را ازخود برجای گذاشتند ، مسئول هیئت مذهبی بیت الحسنین (ع) ومدیر مرکز دارالقرآن کریم امام حسن مجتبی (ع) یکی ازشعبات موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود می باشند.

خادمه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) مرحومه مغفوره حاجیه خانم سکینه رضایی با وقف یک ساختمان دو طبقه در مرکز شهرستان شاهرود  واقع در خیابان شهید صدوقی و زیربنای دویست متری و نامگذاری آن بانام دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) از سال 1345 هجری شمسی  خدمات بسیار ارزنده ای را در جهت ترویج معارف اسلامی و فرهنگی غنی اسلامی در دوران حیات خود داشته وان شاالله برنامه های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت بعد از وفات ایشان نیزدر این دارالقرآن ادامه خواهد داشت.

برگزاری جلسه تفسیر قرآن ، احکام ، سخنرانی و برگزاری برنامه های ملی و مذهبی و جلسات بصورت هفتگی ویژه عموم از جمله برنامه های دارالقرآن الکریم امام حسن مجتبی (ع) شهرستان شاهرود می باشد.

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود این مصیبت وارده را به کلیه آشنایان ،دوستان ،بستگان و شاگردان ایشان تسلیّت عرض نموده و امید است این عزیز سفر کرده بر سرسفره رحمت الهی مهمان گردیده باشند.

لازم بذکر است ایشان متولد سال 1322 هجری شمسی بوده و مزار ایشان نیزبنابروصیتشان در کنار امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها