کارشناس مسائل سیاسی:

برخی مسئولان در فساد مفسدین اقتصادی آلوده هستند

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: متاسفانه برخی مسئولان در فساد مفسدین اقتصادی به نحوی آلوده و ذینفع هستند و به همین جهت توان و انگیزه ای برای برچیدن این غده سرطانی در کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۵۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
 جریان فساد اقتصادی بخشی از گلوگاه های قدرت کشور را در دست دارد کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان فساد اقتصادی بخشی از گلوگاه های قدرت کشور را با زد و بندهای سیاسی، جناحی و حتی رسانه ای در دست دارد.
 
رضا عابدی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی بحث امروز و دیروز نیست و این موضوع از زمان دولت سازندگی ملموس شده و در ادامه نمود عملیاتی آن با فرمان ۸ ماده ای رهبر انقلاب در اردیبهشت سال ۸۱ عینیت بخشید.
 
وی عملکرد دولت ها را در مبارزه با فساد اقتصادی ناموفق دانست و گفت: در تمام دولت های گذشته و حتی دولت فعلی بحث مبارزه با مفسدین اقتصادی در حد حرف و شعار بوده و عدم اراده جدی مسئولان در مبارزه با جریانهای فساد اقتصادی و دانه درشتان به وضوح مشخص است.
 
عابدی بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولان در فساد مفسدین اقتصادی به نحوی آلوده و ذینفع هستند و به همین جهت توان و انگیزه ای برای برچیدن این غده سرطانی در کشور وجود ندارد.
 
وی گفت: برخی بی تدبیری ها و ارتباطات مسئولان با مفسدین اقتصادی باعث محافظه کاری و عدم برخورد قاطع با این جریان شده و حتی موجب تشویش افکار عمومی جامعه شده است.
 
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: علیرغم کارهای خوبی که در این چند سال در قوه قضائیه شاهد بودیم اما متاسفانه این نهاد هنوز نتوانسته با قاطعیت در مبارزه با مفسدین اقتصادی برخورد کند و حتی بعضاٌ دچار سهل انگاری وکم کاری دراین خصوص می باشد.
 
عابدی با اشاره به فشارها علیه قوه قضائیه اذعان کرد: برخی فشارهای سیاسی، جناحی و حتی رسانه ای بر قوه قضائیه حاکم است و بخشی پرونده ها را با اختلال و مشکلاتی نیز مواجه کرده است.
 
کارشناس مسائل سیاسی خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه امروز جریان فساد عملاٌ برخی از گلوگاه های قدرت کشور را در دست دارد و از طریق زد و بند های سیاسی، جناحی و رسانه ای و اعمال فشار بر قوه قضائیه به دنبال اختلال در نظام اسلامی است.
 
وی عزم جدی مسئولان قوا را لازمه مبارزه با گلوگاههای فساد و دانه درشتان ذکرکرد و افزود: آنچه که امروز بیش از همه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نیاز است عزم، وحدت و همدلی در قوای کشور و برخورد قاطع با دانه درشتان و مفسدین اقتصادی است و در غیر این صورت این موضوع همچون گذشته در حد شعار باقی خواهد ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها