خبرهای داغ:

افتتاح سومین آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه شمالشرق در سمنان

سومین آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق پس از تاسیسات و مراکز انتقال نفت مشهد مقدس و شاهرود، در سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: این آزمایشگاه تمام فرآورده‌های نفتی که وارد تاسیسات و مرکز انتقال نفت سمنان می‌شود را مورد بررسی دقیق کیفیتی قرار خواهد داد.

حسین ابراهیمی اضافه کرد: اهمیت افتتاح این آزمایشگاه بر این است که منطقه شمال‌شرق عهده‌دار تامین فرآورده‌های بنزین، نفت سفید، نفت گاز و سوخت هواپیما (ATK) برای پنج استان سمنان، مازندران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد.

وی افتتاح این آزمایشگاه را اقدامی مثبت و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه، جلوگیری از کاهش کیفیت فرآورده‌های نفتی و افزایش رضایتمندی ذی نفعان است.

رییس مرکز انتقال نفت و تاسیسات سمنان نیز تاکید کرد: تحویل فرآورده‌های نفتی به شرکت پخش با استاندارد مطلوب، صدور گواهی تایید برای فرآورده‌های بنزین، نفت سفید، نفت گاز و سوخت هواپیما و مواردی از این دست از جمله مزایای بهره‌برداری از این آزمایشگاه است.

محمد عیدمحمدزاده اضافه کرد: دو نفر از همکاران‌ آموزش دیده ما با سه دستگاه "اندازه گیری نقطه اشتعال فرآورده"، "اندازه گیری رنگ فرآورده" و "تقطیردر جو" بر روند رعایت نکات استاندارد مورد نظر این آزمایشگاه نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به امکان تشخیص آلودگی‌های خط و مخازن پس از افتتاح این آزمایشگاه؛ گفت: اهتمام شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و تلاش مدیر و کارکنان این منطقه برای راه‌اندازی این آزمایشگاه، نشان از دقت مجموعه برای رعایت استانداردهای لازم است.

گفتنی است: این آزمایشگاه با حضور محبوبی معاون کنترل کیفیت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها