امام جمعه رزن عنوان کرد

ایران اسلامی تداعی‌گر اسلام ناب محمدی/ مدیریت و عملیاتی بودن از ویژگی‌های بارز سپاه

امام جمعه رزن با بیان اینکه ایران اسلامی تداعی‌گر اسلام ناب محمدی است، گفت: دو ویژگی مدیریت و عملیاتی بودن سپاه بسیار بارز است.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۱۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در دیدار کارکنان سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: دو ویژگی مدیریت و عملیاتی بودن سپاه بسیار بارز است و در این اواخر نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: اگر به تحولات اخیر منطقه نگاهی کنیم می‌بینیم فرماندهان و سرداران سپاه چنان مدیریتی بر جبهه‌های مقاومت داشته‌اند که نه تنها تمام جهانیان بلکه آسمان‌ها را نیز به وجد آورده است.

امام جمعه رزن ابراز داشت: اگر مدیریت سرداران سپاه و ورود به موقع بسیجیان در مناطق عملیاتی سوریه نبود به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون باید در استان همدان با داعش می جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در بیرون از مرزها با دشمن بجنگیم هنری است که غیورمردان ما به خوبی آن را اجرا کردند.

مولازاده با بیان اینکه استکبار جهانی تمام امکانات جنگی را در اختیار داعش قرار داده بودند، پس چرا شکست خوردند؟ اظهار داشت: دلیل آن چیزی نبود جز ایمان بالای نیروهای ما، که در زمان جنگ 8 ساله نیزهمین موضوع باعث پیروزی‌های مکرر رزمندگان اسلام می‌شد.

وی در پایان خطاب به پاسداران و بسیجیان خاطرنشان کرد: قدر خود را بدانید و خدا را شکرگزار باشید، چرا که ایران اسلامی تداعی‌گر اسلام ناب محمدی است و در حقیقت پاسداری شما، پاسداری از اسلام می‌کنید.

ایران اسلامی تداعی‌گر اسلام ناب محمدی/ مدیریت و عملیاتی بودن از ویژگی‌های بارز سپاه 

انتهای پیام/

ارسال نظرات