خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

قول رفع تحریم، بازی با الفاظ از جانب دشمن بود

امام جمعه موقت شال اذعان کرد: آمریکایی‌ها درصددند جلوی پیشرفت اقتصاد مقاومتی که راهکار اصلی ما در توسعه اقتصادی است را مسدود کنند تا از این طریق ناکارآمدی نظام را بر مردم ثابت کرده و مردم خواهان تغییر نظام در ایران شوند.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در آستانه سالروز امضای توافق‌نامه برجام اظهار کرد: اهدافی که قرار بود از طریق برجام به دست آید و بدان وعده داده شده بود، اتفاق نیفتاد و تنها شاهد لفاظی‌ از سوی دشمن بودیم.

وی تصریح کرد: رفع تحریم‌ها از طریق گفت و گو و مذاکره از اصلی ترین اهداف ایران در امضای توافق‌نامه برجام بود که نه تنها برداشته نشد بلکه بار دیگر تمدید هم شد.

امام جمعه موقت شال عقب ماندن ایران در بحث مسائل هسته‌ای را مهم‌ترین خسارت برجام عنوان کرد و گفت: توافق‌نامه برجام ما را در بحث مسائل هسته‌ای عقب راند در حالی‌که تا قبل از آن ما با علم بومی خود پیشرفت های بسیاری داشته و عضو باشگاه هسته‌ای شده بودیم.

موسوی‌شالی تشریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ورود بی‌رویه کالاهای خارجی باعث تعطیلی کارخانه‌ها، بیکاری جوانان و افزایش وابستگی ایران به کشورهای غربی شوند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها درصددند جلوی پیشرفت اقتصاد مقاومتی که راهکار اصلی ما در توسعه اقتصادی است را مسدود کنند تا از این طریق ناکارآمدی نظام را بر مردم ثابت کرده و مردم خواهان تغییر نظام در ایران شوند.

امام جمعه موقت شال توضیح داد: اگر برجام از سوی ایران نقض شود روابطمان با برخی کشورها و دولت‌های بزرگ ممکن است بسیار دشوار شود و حامیان بسیاری نیز از کشورهای ضعیف با ما همراه خواهند شد.

موسوی‌شالی ادامه داد: بسیاری از کشورهای جهان ما را سمبل استکبارستیزی و مقاومت می‌دانند و با برجام به همه ثابت کردیم که ما اهل گفت و گو هستیم و اگر حتی برجام نیز نقض شود نشان خواهیم داد که در مقابل بدعهدی‌ها هرگز ساکت نمی‌نشینیم.

وی تاکید کرد: اگر برجام از سوی ایران نقض شود باید همانطور که رهبر همواره تاکید داشته اند باید به استعدادهای جوانان داخلی اعتماد کرده و بر نیروها و تولیدات داخلی تکیه کنیم.

امام جمعه موقت شال در خاتمه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در صورت نقض برجام از سوی ایران و عدم جلوگیری از واردات، ادامه تعطیلی کارخانه‌ها و عدم توجه به تولیدات داخلی تحریم ها و مشکلات بیشتر از گذشته نیز خواهد شد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها