خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

رمز موفقیت کشورهای اسلامی ایمان و روحیه جهادی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: پیچ تاریخی نیاز جهان را به اسلام ناب محمدی روشن می کند و همه خواهند دانست که راه سربلندی در گرو اسلامی اندیشیدن و عمل کردن است.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۵۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین جلسه اخلاق سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر حجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در محل سالن جلسات این ناحیه  برگزار گردید.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان داشتن قلب سلیم را سعادتی دانست که سبب می شود انسان همواره توبه کار باشد و همواره با استتفاده از این راه پلیدی ها را از خود دور نماید.

این مسئول در ادامه نشست با اشاره به بیانات رهبر معشم انقلاب در خصوص زمان ویژه ای که از آن به عنوان پیچ تاریخی یا کرده اند گفت: منظور از پیچ تاریخی تاثیر رفتار امت اسلام بر آینده جهان و براندازی رفتار خباثت بار آمریکا و دیگر جنایت کاران در برنامه هایی که برای نظم بین المللی و اداره جهان داند می باشد.

معبودی توضیح داد: نشانه ها افول قدرت های غربی در پیچ تاریخی را باید در افول حکومت های منطقه و پیروزی اسلام ناب محمدی جست و جو کرد، همان طور که شاهدیم روز به روز بر حق باوری مردم و نیازشان به جنبه های عینی دین بیشتر می شود.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم(به مناسبت 19دی) افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب با مردم قم که نات متعددی را در آن گنجاندند، رئیس جمهور باید دارای ویژگی های خاصی از جمله  شجاعت، تدبر و مبتکر بودن باشد و مردم باید در انتخابشان این موارد را رعایت نمایند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف  در پایان با اشاره به ثبت پیروزی های متعدد به نام اسلام تبیین کرد: عدم سستی و کاهلی و به عبادت دیگر عمل جهادی و ایمان قلبی به خداوند و وعده های قرآن همواره باعث پیروزی اسلام می شود.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها