خبرهای داغ:
طی 9 ماه سال جاری صورت گرفت:

بهره‌مندی 12543 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد قزوین

طی 9 ماه سال جاری، 12 هزار و 543 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد استان قزوین بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۳۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کانون فرهنگی شاهد استان قزوین به خواهران و برادران علاقمند در 32 رشته‌‌ی قرآنی، هنری، ورزشی و فنی و مهارتی خدمات ارایه می‌دهد.

همچنین این کانون طی قراردادهایی با کانون‌ها و مراکز آموزشی استان قزوین به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، خدمات آموزش علمی، هنری و ورزشی ارایه می‌دهد.
طی 9 ماه سال جاری، 12 هزار و 543 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد استان قزوین بهره‌مند شدند.
در کانون فرهنگی شاهد استان قزوین، انجمن‌هایی تشکیل شده که به عموم مردم، آموزش‌های لازم را در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال ارایه می‌دهد.
از کلاس‌های آموزشی انجمن‌های قرآنی 8 هزار و 181 نفر، فنی و مهارتی 870 نفر، تربیت بدنی یک هزار و 364 نفر، هنری 286 نفر، علمی و پژوهشی 867، اردو و گردشگری 40 نفر و مذهبی و ملی 935 نفر بهره‌مند شدند.
روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترتیل، حفظ، احکام، الفبای قرآنی، تجوید 1، تجوید 2، صوت و لحن، تاج ژله‌ای، فشن‌بافی، قالی‌بافی و بدنسازی از جمله کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی شاهد استان قزوین است.
خیاطی، سرمه‌دوزی، طراحی روی پارچه، نقاشی، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، چرم‌دوزی، بافتنی، خوشنویسی، مانتودوزی، آمادگی جسمانی و ایروبیک از دیگر کلاس‌های آموزشی این کانون می‌باشد.
علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی می‌توانند به کانون فرهنگی شاهد استان قزوین واقع در چهار راه عمران، جنب شهرداری منطقه 2 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833344010 تماس حاصل نمایند.

 

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها