رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد

معرفی روستای دوستدار کتاب شهرستان طرقبه شاندیز در دهه فجر/ اجرایی شدن طرح «یک کباب یک کتاب» در شهرستان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز از اجرایی شدن طرح «یک کباب یک کتاب» به زودی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۵۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلیل سروری،  در نشست خبری جشنواره دیدار با یار مهربان با بیان اینکه تا امروز درشهرستان نمایشگاه بزرگی جهت کتاب و فروش ان نداشتیم تصریح کرد: طرح یک کباب یک کتاب به‌ زودی درشهرستان برگزار می‌گردد و امیدواریم در دهه فجر اقدامات خوبی در این راستا انجام شود.

وی با اعلام این خبر که در این طرح رستوران داران با غذاهای بالای ۵۰ هزارتومان کتابی به مشتری اهدا خواهند کرد افزود: البته این طرح برای خرید کتاب و مطالعه در دیگر صنوف شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

سروری ضمن تأکید بر ترویج کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مؤلفین بومی طرقبه شاندیز و همچنین معرفی روستای دوستدار کتاب گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه رستوران‌داران شهرستان تلاش برای ماندگاری بیشتر گردشگران در شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری طرح کتاب‌خوانی به مدت یکماه در رستوران دیدار شاندیز و اینکه مراجعه‌کنندگان می توانند با خواندن چند دقیقه کتاب، از تخفیف این جشنواره استفاده کنند افزود: علاوه بر نشست‌های تخصصی با حضور نویسندگان بومی، طرح بزرگ نذر فرهنگی با عنوان یک کباب، یک کتاب در ایام دهه فجر در شهرستان برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها