باهنر روحانی را تایید صلاحیت کرد!!!

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس نهم که در میان افراد سیاسی به "مرد لابی‌ها" معروف است، در آخرین مصاحبه خود از دلواپس بودن خود نسبت به رد صلاحیت روحانی پرده برداشت.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۰۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس نهم که در میان افراد سیاسی به "مرد لابی ها" معروف است، در آخرین مصاحبه خود از دلواپس بودن خود نسبت به رد صلاحیت روحانی پرده برداشت.
 
باهنر در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد که این روزها توان خود را بر اختلاف میان اصولگرایان قرار داده است، می گوید: درحالی که برخی شواهد و اتفاقاتی که اخیرا صورت گرفته است نشان می‌دهد که روحانی در شرایط خاصی قرار گرفته و فشارهای مشکوک علیه او نشان می‌دهد که ردصلاحیت وی محتمل است. هم اصلاح طلبان و هم کسانی مثل نوبخت از آلترناتیو برای روحانی -در صورت ردصلاحیت- می‌گویند، ولی شما می‌گویید مظلوم نمایی است.
 
نائب رئیس مجلس نهم در انتهای مصاحبه خود می گوید: من می‌خواهم بگویم تاکنون در این مملکت این اتفاق نیفتاده، شخصی که در حال حاضر رئیس‌جمهور است برای دور دوم ریاست جمهوری،
صلاحیتش تایید نشود.البته انکار نمی‌کنم عده‌ای علاقه‌مندند که آقای روحانی را از طریق ردصلاحیت از میدان بیرون کنند. من این موضوع را نفی نمی‌کنم. اما حرف من این است که ردصلاحیت آقای روحانی یا باید از یک مرکزیتی که قدرت در اختیارش است، نشت پیدا کند، یا یک سخنگو یا عضو نزدیک به شورای نگهبان چنین صحبتی را بیان کند.
اما اینکه فردی در یک همایش موضوع ردصلاحیت حسن روحانی را مطرح کند، نمی‌تواند ملاک قرار گیرد.
اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند، در حین اینکه به حسن روحانی رای می‌دهیم باید یک آلترناتیو - درصورت ردصلاحیت او - داشته باشیم با آنها موافقم. من هم معتقدم که عقل نیز همین را می‌گوید که اصلاح‌طلبان چنین کنند!
اصلا فارغ از بحث ردصلاحیت حسن روحانی، او هم یک انسان است و فردایش معلوم نیست – ان‌شاءالله خداوند طول عمر به ایشان بدهد- پس نباید یک جناح تمام تخم‌مرغ‌های خودش را در سبد یک نفر بریزد و همه امیدها در او خلاصه شود. اما با توجه به شرایط معمول در کشور، آقای روحانی در سال 96 هستند و تایید صلاحیت هم می‌شوند.
ارسال نظرات