ملی پوش تیراندازی ایران با انتقاد از شرایطی که برای تیراندازان به وجود آمده بود گفت: هیچ راهی بهتر از اجرای رای دیوان عدالت اداری نبود ، چرا که ورزشکاران این رشته واقعا مظلوم واقع شده اند.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پوریا نوروزیان ورزشکار شایسته ملی پوش استان ایلام با انتقاد از وضعیتی که برای ملی پوشان این رشته وجود دارد، گفت: ما حتی ساچمه نداریم و بدون دریافت ریالی برای مسابقات جهانی که قرار است اسفند ماه در هندوستان برگزار شود، آماده می شویم.
این ملی پوش گفت :حواشی به وجود آمده در خصوص فدراسیون واقعا به تیراندازان ضربه زد، چرا که واقعا در بدترین شرایط هستیم. بنابراین امیدوارم با اجرای رای دیوان عدالت اداری و با انتخاب سرپرست جدید که توسط وزیر ورزش و جوانان انجام شد، شرایط بهتری برای ما که ملی پوشان این رشته هستیم، به وجود آید.
قهرمان صاحب نام تیراندازی کشورمان گفت: قصد بررسی رای دیوان عدالت اداری را ندارم چرا که در صلاحیت من نیست، من فقط می گویم بهترین راه اجرای قانون است و وقتی قانون می گوید مجمع انتخابات بنا به هر دلیلی باطل است ، باید به آن احترام گذاشت تا بیش از این رشته تیراندازی ضربه نخورد.
پوریا نوروزیان با اشاره به انتخاب سرپرست جدید فدراسیون تیراندازی ، ابراز امیدواری کرد: شرایط جدید و بهتری برای ورزشکاران و مجموعه این رشته به وجود آید که موجبات موفقیت تیراندازی را رقم بزند.

.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار