در راستای حفظ و انسجام و آمادگی همه جانبه؛

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در فریمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج فريمان گفت: دومين مرحله رزمايش گردان‌هاي بيت‌المقدس، آخر دي و اول بهمن ماه جاري با عنوان رزمایش «سردار شهیدحسین مستغنی» در محل اردوگاه قدس سپاه فريمان برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۷۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی از برگزاری دومین مرحله رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در فریمان خبرداد و اظهارکرد: آیات نورانی قرآن و ائمه معصومین(ع)، تاکید و سفارش زیادی به تمامی مسلمانان مبنی بر آمادگی همه جانبه در برابر تجاوز احتمالی دشمنان اسلام داشته‌اند، لذا به منظور آمادگی و انسجام هر‌ چه بیشتر بسیجیان شهرستان فریمان، دومین مرحله رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در آخر دی و اول بهمن ماه جاری در محل اردوگاه قدس سپاه فریمان با حضور بسیجیان عضو گردان‌های بیت‌المقدس فریمان برگزار می‌شود.

شمس خاطرنشان کرد: این رزمایش با نام و یاد سردار شهید حسین مستغنی از سرداران شهید فریمان در دوران هشت سال دفاع مقدس اجرا خواهدشد.

وی تاکید‌کرد: در این رزمایش از تمامی امکانات، تجهیزات و استعداد نیروی انسانی در سطح ناحیه و رده‌های تابعه استفاده خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها