خبرهای داغ:
سردار غیب‌پرور:

برای اثربخشی فعالیت های بسیج باید مساله محور حرکت کنیم/ کادرسازی در سازمان بسیج باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

سردار غیب پرور گفت: برای اثربخشی فعالیت های بسیج باید مساله محور حرکت کنیم و در عین حال محصول محوری را هم دنبال کنیم و لذا با همین رویکرد برنامه های سال 1396 را تنظیم کنید.
کد خبر: ۸۸۰۹۴۷۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، برای نخستین بار در نشستی با رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و مدیران اقشار سازمان بسیج جامعه زنان به تبادل نظر و گفت و گو به منظور ارتقا هرچه بهتر فعالیت ها در حوزه های مختلف بسیج پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تربیت جامعه 4 جهت دارد، اظهار کرد: تربیت انسان، نهاد، تعیین راه و کادر سازی چهار جهت این تربیت است که باید دقت شود که کادرسازی از تربیت انسانی متفاوت است و تاکید من در سازمان بسیج کادرسازی است که اگر درست اجرا شود، بقیه مسائل نیز حل می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در موضوعات مختلف جریان عمومی وجود دارد، مانند راهیان نور که یک جریان است  و خداوند چه زیبا به ما نشان داده است که در اقیانوس بیکران رگه آب شیرین گذاشته است، این یک درس است، بدین معنی که ما یک رگه خاص لازم داریم، به طور مثال باید اقشار بر این تمرکز کنند که مداحان به صورت خاص به راهیان نور بروند، کشاورزان همینطور و سایر اقشار.

سردار غیب پرور تصریح کرد: برای اثربخشی فعالیت های بسیج باید مساله محور حرکت کنیم و در عین حال محصول محوری را هم دنبال کنیم و لذا با همین رویکرد برنامه های سال 1396 را تنظیم کنید.

وی همچنین بسیج مساجد و محلات را به عنوان پتانسیل بسیار غنی در زمینه تربیت نیروی انقلابی دانست و افزود: کودک در مدرسه آموزش می بیند اما تربیت او باید در مسجد انجام شود، اگر کودک در مسجد تربیت شد می تواند در مدرسه نقش آفرینی کند و این موضوع درباره دانشجویان نیز صادق است.

مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه این سازمان از سال 1382 به طور پیوسته جلسات ماهانه ای را با مدیران اقشار سازمان داشته، گفت: این جلسات به منظور نقش آفرینی اقشار بویژه در موضوعات مرتبط به حوزه زنان بوده و هم افزایی هایی نیز به منظور تعریف مشترک قشری صورت گرفته است.

همچنین برخی از مدیران به نمایندگی از مجموعه، به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهاداتی در خصوص بهبود روند فعالیت های بسیج پرداختند.


 


ارسال نظرات