مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر و دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه:

بسیجی باید مرکز معنویت در جامعه اسلامی باشد/ برگزاری رزمایش بسیج باعث ایجاد رعب در دل دشمنان می شود

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر و دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: بسیجی باید مرکز معنویت در جامعه اسلامی باشد وآن را به دیگران نیز اشاعه نماید.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۱۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام شکاری در جمع بسیجیان گردان های الی بیت المقدس سپاه ناحیه زاوه اظهار داشت: بسیجی باید مرکز معنویت در جامعه اسلامی باشد و آن را به دیگران نیز اشاعه نماید.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در بحث ارتقای توانایی نظامی و معنوی، اظهار داشت: حکومت اسلامی در کنار اینکه به ارتقا توانایی نظامی خود فکر می کند باید توانایی معنوی خود را نیز افزایش دهد.

حجت الاسلام شکاری با اشاره سیره شهدا و ارادت ویژه آنها به ائمه اطهار (علیهما الاسلام) افزود: همیشه آن بزرگواران تلاش داشتند که در کنار اینکه توان نظامی خود را بالا ببرند، به معنویت خود نیز اهیمت شایانی می دادند و به همین علت یکی از مهمترین علل موفقیت رزمنده های ما در دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلف همین موضوع بود.

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر سپاه ناحیه زاوه در ادامه افزود: اینگونه رزمایش ها و فراخوانی ها بطور قطع باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام و نظام مقدس ایران میشود و باید روز به روز با قدرت و صلابت بیشتر برگزار گردد.

در پایان نیز مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا(حفظه الله) در بحث اهمیت و لزوم وجود روحیه معنویت در بسیجیان گفت: بسیجی باید قدر روحیه معنوی خود را بداند و این روحیه را بیش از گذشته تقویت، حفظ و حراست نماید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها