مراسم تجلیل از پاسداران بازنشسته سپاه امیرالمومنین(ع) استان با حضور فرمانده سپاه استان و پرسنل سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۵۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج،  "سردار حسینی" فرمانده سپاه استان در مراسم تجلیل از پاسداران بازنشسته سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،گفت: پاسداران ارزشمند ترین قشر جامعه هستند و با دل جان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند و تا زمانی که زنده هستند  در انجام وظایف خود کوتاهی نمی کنند

وی، عنوان کرد: همه ما باید از تجربیات پاسداران بازنشسته در تمام زمینه ها  استفاده لازم را ببریم و این تجربیات را به جامعه منتقل کنیم.

سردار حسینی،نقش پاسداران را درحفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم برشمرد و اظهار کرد: تجربیات 30 سال تلاش شبانه روزی پاسداران به ما کمک می کند مشکلات و نقاط ضعف را به آسانی شناسایی و آنها را حل کنیم.

وی در آخر به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت: یکی موضوعاتی مهم و اساسی که ما در پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است که جریانات سیاسی کشور در تکاپو هستند و با برنامه ریزی هایی که دارند می خواهند کاندید مورد نظر خود را به کرسی ریاست جمهوری بنشانند.

 
ارسال نظرات