خبرهای داغ:

عملی نشدن وعده فدراسیون کشتی در تجلیل از خادم‌الشریعه

فدراسیون کشتی اعلام کرده بود که قصد تجلیل از بانوی شطرنج‌باز کشورمان در مراسم افتتاحیه جام بین‌المللی جام تختی را دارد، اما این اتفاق محقق نشد.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، نزدیک به دو ماه قبل و در جریان رقابت‌های شطرنج گرندپری بانوان جهان، ساراسادات خادم‌الشریعه در اقدامی که تحسین همه را به دنبال داشت، مقابل حریف اوکراینی خود به تساوی رضایت داد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که حریف اوکراینی به دنبال بیماری دوست فرانسوی‌ خود و حضور در بیمارستان از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار نبود و خادم‌الشریعه می‌توانست پیروز این دیدار لقب بگیرد، اما شطرنج‌باز کشورمان پیشنهاد تساوی حریف را پس از 11 حرکت قبول کرد تا بازیکن اوکراینی به کمک دوستش برود.

این اقدام خادم‌الشریعه بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی داشت و باعث شد برخی نهاد نیز از این شطرنج‌باز تحسین کنند.

یکی از این نهادها فدراسیون کشتی بود که روز 8 آذر ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد «از این الگوی شایسته ایران دعوت خواهد کرد تا در مراسم افتتاحیه جام بین‌المللی جام تختی حضور یابد تا مراتب تقدیر جامعه بزرگ کشتی ایران از ایشان به‌عمل آید.»

رقابت‌های کشتی جام تختی طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته به میزبانی شهر مشهد برگزار شد و تیم‌های کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در حاشیه این مسابقات اقداماتی از جمله تجلیل از سه کشتی‌گیر به نا‌م‌های جابر صادق‌زاده، قاسم رضایی و حسن یزدانی انجام شد، اما خبری از خادم‌الشریعه نبود.

مسعود عسگری، مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این مسابقه شرایط برای تجلیل از خادم‌الشریعه فراهم نشد. ان‌شالله قرار است از این شطرنج‌باز و همچنین مربیان برتر کشتی بانوان در مراسم دیگری که پیش از پایان سال جاری خواهد بود، تجلیل صورت بگیرد.


ارسال نظرات