خبرهای داغ:
رئیس اوقاف شاهرود خبر داد

بهره‌برداری از ساختمان 3 هزار مترمربعی اوقاف شاهرود در دهه فجر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از بهره‌برداری از ساختمان اداری، فرهنگی و آموزشی اوقاف شاهرود با مساحت بیش از 3 هزار مترمربع در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی امروز اظهار کرد: هر ابزاری از کتاب گرفته تا منبر و سخنرانی و رسانه در بحث فرهنگ‌سازی در جامعه تأثیرگذاری خاص خود را دارد؛ اما فضای مجازی در بین این ابزارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در دسترس عموم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات در فضای مجازی به‌آسانی ردوبدل می‌شود، اضافه کرد: جامعه ما رو به پیشرفت است و وقف هم با بهره‌گیری از این جریان باید در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم بر اهمیت توجه به فضای مجازی باوجود فعالیت دشمن در آن برای تخریب ارزش‌های اسلامی تأکید دارند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی وقف با تاکتیک روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید در جامعه نهادینه شود.

مجیدی با تأکید بر اینکه گذشتن از مال سخت‌تر از گذشتن از جان است، اضافه کرد: وقف اهمیت بسیار زیادی در زندگی دنیوی و اخروی افراد دارد.

وی در تشریح وضع موقوفات در شهرستان شاهرود تصریح کرد: با وجود رکود و تورم و مشکلات اقتصادی که مردم دارند، خوشبختانه شاهد شکل‌گیری موقوفات خوبی در سطح استان و شهرستان شاهرود هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود اظهار کرد: احداث ساختمان اداری، فرهنگی و آموزشی با مساحت بیش از 3 هزار مترمربع از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۸۶ بود که متأسفانه رها شده بود؛ ولی اکنون این پروژه از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها