به مناسبت انتصاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد؛

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان صادر شد

به مناسبت انتصاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

  • به گزارش سرویس  بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج،به مناسبت انتصاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان بیانیه ای صادر کرد.
 
متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحیمن الرحیم
 
جناب آقای دکتر ولایتی
با عرض تبریک به مناسبت انتصاب حضرت عالی بعنوان رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد با حکم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ما شما را فردی دغدغه مند و آشنا به دغدغه های جوانان این مرز و بوم میشناسیم. با توجه به اشرافی که به فضای دانشگاه آزاد اسلامی دارید، امید است انتصاب حضرت عالی موجب تعالی دانشگاه مذکور بشود. از حضرت عالی درخواست داریم در راستای اسلامی شدن دانشگاه آزاد اسلامی همت مضاعف بخرج بدهید و از آنجا که اسلامی شدن دانشگاه با ساختن مسجد و نمازخانه (که البته لازم است اما کافی نیست) میسر نمی شود، لازم است در محتوای تدریسی این دانشگاه بازنگری جدی صورت گیرد. امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت جوان مومن انقلابی بیش از پیش گام بردارد و همچنین امید است این دانشگاه جهت بالا بردن اشتغال جوانان و کمک به دولت اسلامی برای کارآفرینی و رفع مشکل بیکاری و در راستای ارتباط دانشگاه و صنعت اقدامات موثری انجام دهد.
 
و من الله التوفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان
ارسال نظرات