خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

برای مقابله با تهاجم دشمن به تولید مفاهیم انقلابی بپردازیم

استاندار قزوین گفت: برای بهره‌برداری مطلوب از فضای مجازی باید به تولید محتوای خوب که با انقلاب، فرهنگ و عقلانیت انسان‌ها مطابقت دارد، بپردازیم و با انتشار این محتوا در فضای مجازی از فناوری‌های روز دنیا بهره‌برداری مطلوب داشته باشیم
کد خبر: ۸۸۱۱۶۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که ظهر امروز(یکشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات مطلوبی به نسل نوجوان و جوان کشور ارائه می‌شود که باید برجسته‌ شود.

وی افزود: نسل جوان و دانش‌آموزان امروز، مدیران آینده این کشور هستند که باید امور را در دست بگیرند بنابراین برنامه‌ریزی در حوزه جوانان باید با دقت و انسجام بیشتری انجام شود.

استاندار قزوین ضمن تأکید بر پررنگ‌تر کردن خدمات نظام برای نسل نوجوان و جوان کشور اضافه کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با اجرای برنامه‌هایی با محوریت اقناعی، تحولات و دستاوردهای این نظام مقدس را برای نسل نوجوان و جوان امروز که در دوران پیروزی انقلاب حضور نداشتند، تبیین کند.

همتی ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان موجب می‌شود که ذهن آنان به سوی فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام هدایت شود که این امر قطع به یقین نتایج بسیار مطلوبی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در خارج از وقت اداری امکانات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی خارج از ساعات اداری می‌توانند فضاهای ورزشی و امکانات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند.

استاندار قزوین تصریح کرد: انجام چنین اقدامی با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند به هم‌افزایی و هم‌فکری بیشتر نسل جوان کمک کند.

همتی با اشاره به نقش معلمان در تبیین دستاوردهای نظام گفت: با توجه به ارتباطات نزدیکی که بین معلمان و دانشآموزان وجود دارد، معلمان بهترین گزینه برای تبیین دستاوردهای نظام در بین جوانان به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: معلمان می‌توانند از طریق ارتباطات نزدیکی که با دانش‌آموزان دارند، حقایق تاریخی، سیاسی و فرهنگی را برای این قشر از افراد جامعه بازگو کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در بیان دستاوردهای نظام و بحران‌های دوران رژیم ستم‌شاهی همانند پژوهشگران اقدام کرده و از هرگونه تعصبی بپرهیزیم تا دانش‌آموزان این مطالب را از صمیم قلب بپذیرند.

همتی با اشاره به افزایش استفاده جوانان از فضاهای مجازی مطرح کرد: بخش قابل توجهی از جوانان ساعات بسیاری از وقت خود را در شبکه‌های مجازی سپری می‌کنند بنابراین می‌توان گفت که فضای مجازی به یک تهدید و فرصت تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی هر فرد با توجه به کاربردی که از فضای مجازی دارد، می‌تواند هم استفاده صحیح از آن داشته و این فضا را به فرصت تبدیل کند و هم می‌تواند با استفاده نادرست از فضای مجازی، آن را به تهدید تبدیل کند.

استاندار قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شبکه‌های مجازی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبری از فضای مجازی باید به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود و برای تحقق این مهم انتشار پیام‌های کوتاه اسلامی و مطابق با فطرت انسانی ضرورت دارد.

همتی گفت: برای بهره‌برداری مطلوب از فضای مجازی باید به تولید محتوای خوب که با انقلاب، فرهنگ و عقلانیت انسان‌ها مطابقت دارد، بپردازیم و با انتشار این محتوا در فضای مجازی از فناوری‌های روز دنیا بهره‌برداری مطلوب داشته باشیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه استفاده از تکنولوژی باید برای واکسینه کردن خود و انتقال پیام‌های انقلاب باشد، یادآور شد: برای مقابله با تهاجم دشمنان در فضای مجازی باید به تولید محتوای انقلابی و اسلامی بپردازیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها