فرماندار تربت‌جام:

ترويج بی‌حجابی يک پروژه ضدانقلابی است/ همه بی‌حجاب‌ها بی‌دین و ضدانقلاب نيستند

فرماندار تربت‌جام بیان داشت: ترويج بی‌حجابی يک پروژه ضدانقلابی براي سست کردن بنيان خانواده و باورهاي اعتقادي جوانان است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علي رستمي در جلسه صيانت از حقوق شهروندي و عفاف و حجاب گفت: ترويج بی‌حجابی يک پروژه ضدانقلابی براي سست کردن بنيان خانواده و باورهاي اعتقادي جوانان است.

وی با اشاره به این‌که همه بی‌حجاب‌ها بی‌دین و ضدانقلاب نيستند، بعضی اقدامات و حرکات در حوزه عفاف و حجاب را پاسخي به عملکرد بد و ناکارآمدی برخی مسئولان دانست و افزود: باوجود عدم تأمین نیازهای و آسیب‌های قشر جوان، بعضی تنگ‌نظری در امور و کم‌توجهی به نشاط و شادابي جوانان و مسائل رواني اجتماعي باعث هنجارشکنی در جامعه شده است.

فرماندار تربت جام با اشاره به رعايت حقوق شهروندي تصريح کرد: برخی کارمندان ادارات هم رئيس وهم ارباب‌رجوع را اذيت می‌کنند و براي شناسايي اين دسته از کارکنان کارگروه بايد تشکيل شود تا ديگر شاهد حضور چنین نیروهایی در ساختار اداري شهرستان نباشيم.

رستمي خاطرنشان کرد: اين تعداد اندک در دستگاه‌های اجرايي با مشکل درست کردن براي ارباب‌رجوع به دنبال منافع شخصي براي خود هستند و بايد با برخورد و پاک‌سازی فضا از وجود اين افراد به سمت احيای حقوق ديگر کارکنان و مردم حرکت کنیم.

فرماندار تربت جام با انتقاد از عملکرد کميسيون امور بانوان فرمانداري مبني بر عدم اجراي مصوبه برگزاري نشست‌های حجاب و عفاف و زن در تراز انقلاب اسلامي و آسیب‌های اجتماعي ابراز داشت: متأسفانه یک سال از تصویب برگزاري اين نشست‌ها می‌گذرد هيچ کاري توسط کميسيون بانوان صورت نگرفته است و مطالبه فرماندار کماکان مانده است.

رستمي تأکید کرد: اگر قرار است جلسات به هيچ ختم شود بهتر است برگزار نشود و اين کار يک خودفریبی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها