خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

سیاست‌های آمریکا ادامه سیاست‌های رژیم صهیونیستی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دست های صهیونیست است که انتخاب می کند چه کسی باید تامین کننده منافع باشد، صراحتا می توان گفت که آینده و یا تغییراتی که قرار است در آمریکا شاهد باشیم را باید در سیاست های رژیم اسرائیل جستجو کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۲۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

کمیل یزدی کارشناس مسائبل سیاسی در گفا ووی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون آغار ریاست جمهوری ترامپ و سخنانی که وی در مراسم تحلیف گفته است، اظهار کرد: برخی از بیاناتی که در این مراسم شنیده شد در ادامه همان صحبت های تبلیغاتی بود و نیز موضوعات جدیدی هم وجود داشت که پیش از این هرگز در سیاستگزاری های آمریکا دیده نشده است.

وی ادامه داد: برخی از مطالب ارائه شده تنها به روز رسانی شده ی برنامه همیشگی آمریکا بود و در عین حال باید توجه کنیم که آمریکا هر چه انجام می دهد هرگز خارج از نظر صهیونیست ها نخواهد بود، آمریکا برای همیشه مهمترین حامی اسرائیل خواهد ماند.

این کارشناس اذعان کرد: آمریکا یک خاصیت مالکانه در تمام موضوعات دارد و همواره نسبت به دیگران، مثلا کشورهای جهان سوم و منابعشان خود را مالک کی داند و برنامه اقتصادی اش همواره منفعت گرایانه است، به همین خاطر نیز کشور هایی که شدیدا به این کشور وابسته هستند چیز خاصی را احساس نخواهند کرد.

یزدی تبیین کرد: ترامپ در سخنرانی خود گفته است که از این به بعد اولویت با آمریکا خواهد بود، همین گفته نشان می دهد که نباید منتظر تغییر بود چرا که آمریکا از هیچ چیز در هیچ کجا برای رسیدن به اهداف خود چشم پوشی نمی کند، در واقع جان و منافع دیگران برای آمریکایی ها ارزشی ندارد همان طور که نمونه اش را در سالهای جنگ ویتنام، افغانستان و عراق دیدیم.

وی به افرادی که در آمریکا مشغول به زندگی و کار هستند اشاره کرد و گفت: امریکایی ها ذاتا از هزر کسی تا زمانی که برایشان بهره داشته باشد استفاده می کنند و هیچ کحدودیتی نیز برای این موضوع قائل نمی شوند.

یزدی تصریح کرد: دست های صهیونیست است که انتخاب می کند چه کسی باید تامین کننده منافع باشد، صراحتا می توان گفت که آینده و یا تغییراتی که قرار است در آمریکا شاهد باشیم را باید در سیاست های رژیم اسرائیل جستجو کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآور شدن اعتراضات خیابانی که علیه ترامپ صورت گرفته است و و هنوز هم جریان دارد، ابراز کرد: مردم آمریکا نه به ترامپ که به مبانی نظری او اعتراض داند، شعارهایی که ترامپ در گفت و گوی انتخاباتی خود مطرح کرده است شاید خیلی مورد علاقه مردم نیست.

وی در پایان تبیین کرد: بر روی کار آمدن ترامپ و نیز برنامه هایی مه مطرح می کند را باید بخشی از سک سناریو دانست که نتنها برای بر هم زدن نظم موجود است.

1004/ت30/ب   

ارسال نظرات
پر بیننده ها