خبرهای داغ:

برگزاری جلسه اردوی راهیان نور دانش آموزی در شاهرود

سومین جلسه راهیان نور دانش آموزی با حضور مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۷۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سومین جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی با حضور مدیریت آموزش و پرورش و عوامل اجرایی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی و معاونت های متولی سپاه ناحیه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد در خصوص نحوه اعزام و برنامه های اجرایی در مناطق عملیاتی بحث و تبادل نظر شد.

حمید باباخانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی با تاکید بر اهمیت راهیان نور دانش آموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: ما خود رزمنده بوده این و جبهه و جنگ را درک کرده و آن فضا و آن فرهنگ متعالی را لمس نموده ایم و وظیفه داریم برای نسل امروز و آینده آن فرهنگ را حفظ و انتقال دهیم.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و اخلاص و فداکاری و از خودگذشتگی و خدمت صادقانه و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد است و باید ما تلاش کنیم این فرهنگ را در جامعه و به خصوص نسل نو جامعه ترویج و تبیین نماییم.

باباخانی خاطر نشان کرد: امروز دشمن با شناخت فرهنگ ناب اسلامی ما تلاش دارد تا این فرهنگ را محو کند و ما نباید بگذاریم که توطئه دشمن محقق شود و باید ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشیم چرا که بازمانده و جامانده از غافله شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دانش آموزان اهمیت حضور در راهیان نور را درک کنند گفت: برگزاری جلسات با دانش آموزان و اولیاء آنها و تاکید بر جنگ نرم دشمن و مقابله با توطئه های آن با حضور در این اردو می تواند راه را برای تحقق فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه فراهم کند.

در این جلسه در خصوص نحوه اعزام و همچنین برنامه های فرهنگی اجرایی در طول اردو برای دانش آموزان و یادمان های دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکراست اعزام دانش آموزان شهرستان شاهرود در دو مرحله که دختران 15 بهمن ماه به استعداد 400 نفر و پسران 22 بهمن ماه به استعداد 200 نفر با اتوبوس انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها