خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان خبر داد:

300 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم دامغان به جبهه مقاومت

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از ارسال قریب به 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم دامغان به جبهه‌های مقاومت در سوریه در قالب چهار مرحله تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در نشست شورای مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دامغان که در محل دفتر این ستاد برگزار شد اظهار داشت: در راستای کمک به رزمندگان جبهه مقاومت مردم خیر و ولایتمدار شهرستان دامغان تاکنون سه هزار کلاه بافتنی، دو تن پسته و کشمش اهدا کردند که این اقلام در ۱۷ هزار بسته، بسته‌بندی و به جبهه مقاومت در سوریه ارسال‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طی چهار مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیران دامغانی برای رزمندگان جبهه مقاومت ارسال‌شده است، اظهار داشت: مردم و خیران با عشق و علاقه به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در این راه گام برمی‌دارند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اعلام آمادگی سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی برای همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات دامغان تصریح کرد: در بعد فرهنگی و اجتماعی سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان تمام توان و امکانات خود را در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار خواهد داد.

توفیق خدمت در ساخت و بازسازی عتبات عالیات موهبتی الهی است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات را افتخاری بسیار بزرگ برشمرد و افزود: خدمتگزاران در این ستاد باید قدر حضور و فعالیت خود را بدانند چون خدمات آنها از اجر و پاداش بزرگی برخوردار است و این حرکت نصیب هرکسی نخواهد شد. 

خوشقدم همچنین آزادسازی حلب از دست تروریست‌ها را به‌عنوان یک معجزه الهی یادکرد و اظهار داشت: آزادسازی حلب توسط رزمندگان جبهه مقاومت و حزب‌الله همچون آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس معجزه الهی بود که رقم خورد و پیروزی بزرگ برای مردم  سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به‌حساب می‌آید همچنین با آزادسازی این شهر بسیاری از گروه‌های که درگذشته به‌صورت مسلحانه مخالف دولت سوریه بودند تسلیم دولت شدند، هرچند گروه‌های داعش و النصره همچنان در حال نبرد با رزمندگان جبهه مقاومت هستند.

 وی خاطرنشان کرد: کمک مردم به رزمندگان جبهه مقاومت، همانند کمک مردم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل است که این روند همچنان ادامه دارد چون مردم عاشق امامت و ولایت جانانه در این راه بسیار خطیر گام برمی‌دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها