خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود خبرداد:

برگزاری کارگاه استعدادیابی دختران بسیجی شاهرود/برگزاری مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی دهه فجر

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود گفت: کارگاه استعدادیابی دختران بسیجی شاهرود برگزار شد و مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
سرگرد پاسدار حسین گرزین مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه استعدادیابی دختران بسیجی شاهرود گفت: این کارگاه استعدادیابی برای دختران بسیجی 9 تا 14 سال به مدت یک روز در سالن 9 دی سپاه شاهرود با حضور مربیان ورزشی برگزار شد.

وی افزود: این استعدادیابی در رشته های ورزشی جودو و تیراندازی و بصورت رایگان برگزار شد و از پایگاه های بسیج جامعه زنان و دانش آموزی شرکت نمودند.

گرزین با اشاره به اهداف اجرای این برنامه گفت: این برنامه با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رشته های ورزشی و برنامه ریزی برای حضور در مسابقات قهرمانی و حمایت از ورزشکاران با استعداد بسیجی انجام شد.

وی با بیان اینکه باشگاه مقاومت، سپاه شاهرود مجوز فعالیت در 20 رشته ورزشی را دارد افزود: تلاش داریم تا با برگزاری کلاس ها و کارگاه های استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی حضور موفقی در مسابقات مختلف داشته باشیم و ورزشکاران بسیجی را در این زمینه حمایت کنیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات تنیس رومیز و فوتبال دستی برنامه ریزی شده که در کلیه سنین برای برادران در روز 10 بهمن ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند با شماره 09304389862 برادر محمدی جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه تماس بگیرند.

وی با اشاره به حضور تیم بزرگسالان در لیگ فوتسال شهرستان گفت: با توجه به حضور موفق تیم نوجوانان فوتسال مقاومت در لیگ شهرستان و کسب عنوان قهرمانی، تیم بزرگسالان فوتسال مقاومت نیز در لیگ شهرستان حضور دارد که اولین بازی خود را روز 7 بهمن ماه در مقابل تیم پدیده برگزار می کند که امیدواریم در این زمینه موفق شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها