خبرهای داغ:
به میزبانی گرمسار؛

اولین همایش عرضی_توجیهی اعضای کادر بسیج دانشجویی استان ها برگزار شد

به میزبانی شهرستان گرمسار اولین همایش عرضی_ توجیهی اعضای کادر بسیج دانشجویی استان ها در تالار مولوی دانشگاه آزاد ابن شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۱۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار ، مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان بعدازظهر امروز در همایش عرضی، توجیهی اعضای کادر بسیج دانشجویی استان‌ها که به میزبانی دانشگاه آزاد شهرستان گرمسار با حضور مسئولان نواحی بسیج دانشجویی استان‌های تهران، اراک، البرز، سمنان قم، قزوین و مازندران حضور داشتند،برگزار شد اظهار داشت:

مهم‌ترین هدف و رویکرد بسیج دانشجویی استان سمنان تقویت روح جنبشی در دانشجویان است؛ امروز رؤسای دانشگاه‌های استان سمنان روحیه تقابل با بسیج را به روحیه تعامل تبدیل کردند و بسیج دانشجویی در کنار دانشگاه به فعالیت و پویایی می‌پردازد.

وی با اشاره به جمعیت دانشجویی بالای استان سمنان و به‌ویژه شهرستان گرمسار افزود: 60 درصد دانشجویان استان سمنان غیربومی و فقط 40 درصد از آنان بومی هستند.

دهرویه با بیان اینکه در استان سمنان 5 دانشگاه اصلی وجود دارد افزود: که دانشگاه آزاد واحد گرمسار یکی از دانشگاه های اصلی این استان است و از زمان‌های گذشته این دانشگاه یکی از مراکز مناسبات سیاسی بوده و بعد از جریان فتنه 88 هیچ حرکت جنبشی در این دانشگاه صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان گرمسار 25 هزار دانشجو دارد، اذعان داشت: تعداد زیادی از این دانشجویان غیربومی هستند و تراکم دانشجو در دانشگاه ثابت نیست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به برخی فعالیت های فرهنگی نواحی بسیج دانشجویی شهرستان های سمنان بیان کرد: بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی استان سمنان برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان معطوف شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها