خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین رزن

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه از برگزاری دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین با حضور 160 نفر از بسیجیان شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: دوره توانمندسازی سرگروه‌های صالحین رزن با حضور 160 نفر از بسیجیان طی دو روز در کانون بسیج شهرستان رزن برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت حلقه های صالحین افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص حلقه‌های صالحین می فرمایند «این حلقات صالحین از کارهای خوب و برجسته است که در طریق تکمیل بسیج است که روز به روز باید کامل‌تر شود».

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن گفت: در مسیر تکمیل این مهم دوره آموزشی ویژه سرگروه‌های صالحین خواهر و برادر شهرستان رزن برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ما در این دوره‌ها، آموزشی برای فراگیران است که سرگروه‌های صالحین با شجره طیبه صالحین و ساختار آن و چگونگی برخورد با متربیان آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

جمشیدپور با بیان اینکه این امر سبب روند هر چه بهتر حلقه‌های صالحین در پایگاه و اثرگذاری بالای آن خواهد بود، گفت: این دوره با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های اندیشه ولایت، راهکارها و خلاقیت‌های تربیت دینی و اسلامی و گروه‌داری، مهارت‌های حلقه‌داری، جذب و مهارت‌، آسیب‌های فضای مجازی از جمله برنامه‌های این دوره بود که طی دو روز آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات