فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد

برگزاری 6 یادواره شهدا در ایام دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از برگزاری 6 یادواره شهدا در ایام دهه فجر و 2 آبروی محله در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۹۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص برنامه های بسج نیشابور در ایام دهه فجر گفت: یادواره شهدای شهرستان و سردار شهیدمحسن قاجاریان در سالن توانیر از ساعت 6 صبح روز 14 بهمن  درمحل سالن توانیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور اکیپهای بسیج برگزار می شود، عنوان داشت: با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید پیمان خواهیم کرد و گلزارشهدا را عطر افشانی و غبارروبی می کنیم.
 

و ی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا در سی وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال درطول دهه مبارک فجر بسیج نیشابور 6 یادواره و2 ابروی محله برگزار می کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از ارائه خدمات درمانی رایگان در میعادگاه های نماز جمعه شهرهای اقماری خبرداد و اظهارداشت: نشست های بصیرتی با موضوع صبر و پایداری حضرت زینب (س)، سبک زندگی شهدا در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.
 
وی به افزایش پایگاه های بسیج نیشابور در طول دهه مبارک فجر اشاره کرد و عنوان داشت: افتتاح پایگاه بسیج حاجی آباد، افتتاح پایگاه بسیج در اتحادیه لاستیک فروشی، افتتاحیه پایگاه در اتحادیه پوشاک و لوازم آرایشی، افتتاح پایگاه در اتحادیه آرایشگران بانوان از جمله برنامه های بسیج نیشابور در طول دهه مبارک فجر می باشد.

وی ضمن دعوت احاد مردم و بسیجیان جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: با حضور گسترده بسیجیان و مردم نیشابور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخ قاطع و محکمی به یاوه گوی دشمنان خواهند داد.

خاطرنشان می شود؛ شعار دهه فجر سی وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی "گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها