کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهرستان فلاورجان با بیش از ۱۳۰۰ شهید والا مقام جز شهرستان‌هایی است که در سال ۱۳۹۶ کنگره سرداران و شهیدانش را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴
 به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا که در جلسه ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان سخن می‌گفت بیان کرد: یک استان مانند خوزستان  یا کردستان هم مرز با عراق بودند و آمار بالای شهدا برای آنها طبیعی است ولی وقتی می‌بینیم اصفهان 1000 کیلومتر با مناطق مرزی فاصله داشته و از همه این استان ها تعداد بیشتری شهید داده است ویژه بودن آن را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: اصفهان به عنوان یک استان مرکزی از خوزستان مرزی بیشتر شهید داده است یا کردستان در مجموع 5000 شهید داده است و این درحالی است که بیش از تعداد نفر از شهدای استان اصفهان در آن استان به شهادت رسیده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطر نشان کرد: شهرستان فلاورجان با بیش از ۱۳۰۰ شهید والا مقام جز شهرستان‌هایی است که در سال ۱۳۹۶ کنگره سرداران و شهیدانش را برگزار خواهد کرد.۱۳۰۰ شهید از یک شهرستان آمار کمی نیست و این نشان می‌دهد در مقابل عظمت و بزرگی کار آنها ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم چرا که شهرستان فلاورجان همین الان نیز در صف مدافعان حرم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. همچنین از ۲۶ شهید مدافع حرم استان اصفهان هفت شهید متعلق به این شهرستان است .

سردار فدا با بیان این مطلب که شهرستان فلاورجان به عنوان شهرستان الگو در طرح ملی کرامت انتخاب شده است گفت: از برنامه‌ها و ظرفیت کنگره می‌توان در امتداد تحقق برنامه‌های طرح کرامت استفاده کرد و به بهترین شکل از طریق کنگره شهدا به تبین و توضیح طرح کرامت برای مردم پرداخت. با توجه به اینکه پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۶ زمان برگزاری کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان است، هم اکنون باید توجه داشت که زمان زیادی نداریم.
ایسنا
ارسال نظرات