پیکر یک شهید دفاع مقدس در "نفت‌شهر" پیدا شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کاوش بقایای پیکر یکی از شهدای دفاع مقدس توسط عشایر مستقر در منطقه نفت‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،سرهنگ «عنایت فلاحی» با اعلام این خبر توضیح داد: در پی تماس تلفنی یکی از عشایر مستقر در منطقه نفت‌شهر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده چندین تکه لباس نظامی و چند قطعه استخوان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در محل و تأیید خبر، ضمن دعوت از یگان تفحص سپاه پاسداران و گروه مین‌زدایی سومار، نسبت به جمع‌آوری استخوان‌های این شهید والامقام و وسایل همراه وی از جمله مقداری فشنگ اسلحه و یک جعبه حاوی فیلترهای شیمیایی، میکروبی و رادیو اکتیو که در داخل خاک مدفون شده بود، اقدام کردند.

فلاحی گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که پیکر کشف شده مربوط به شهدای جنگ تحمیلی است، اما به رغم تلاش‌های ماموران و گسترش دامنه تفتیش و تفحص، هیچگونه مدرکی اعم از پلاک یا نوشته‌ای در جهت شناسایی و مشخصات سجلی شهید کشف نشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی، استان مرزی کرمانشاه هنوز هم معطر به عطر شهدا است و صدای انفجار مین‌های به جا مانده از هشت سال دفاع تن به تن، یاد و خاطره رشادت‌های غیورمردان کشور را تداعی می‌کند.
ایسنا
ارسال نظرات